اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج باقرشهر:

حماسه 9 دی آینده اسلام و انقلاب را تحکیم کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج باقرشهر گفت: حضور چشمگیر مردم غیور ایران در حماسه 9 دی آینده اسلام، انقلاب و کشور را تحکیم کرد.

حماسه 9 دی آینده اسلام و انقلاب را تحکیم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا باشتنی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، یادآوری این روز و حفظ یاد و خاطره حماسی مردم در دفاع از امامت و ولایت را وظیفه مسئولان دانست و گفت: همان‌گونه که مقام عظمای ولایت تاکید داشتند روز 9 دی ماه باید در تاریخ ماندگار شود و برای نسل‌های آینده ثبت شود. 
فرمانده بسیج باقرشهر در ادامه به تشریح برنامه‌های بسیج باقرشهر در این ارتباط پرداخت و گفت: بر همه ما اصل است که روز 9 دی را گرامی بداریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام همواره در پی القای تردید در جامعه هستند ولی با حضور پرشور مردم از فتنه‌های فتنه‌گران جلوگیری شد و اوج این حماسه در مقابله با فتنه 88 رقم خورد و با هوشیاری مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی تیر خلاصی به پیکره بی‌جان منافقان و استکبار زده شد. 
باشتنی عنوان کرد: حماسه ۹ دی یک سرمایه ملی برای کشور و مردم ما‌ است و در شرایط فعلی باید روشنایی بخش برای حرکت‌های انقلابی و موجب پیشرفت و تعالی کشور شود.
فرمانده بسیج باقرشهر تاکید کرد: در طول انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و عبادی یکی از پایه‌های اساسی و نمادین از مشارکت جدی مردم در مسائل مهم کشور بوده است و هدف دشمنان و معاندان از دسیسه علیه کشور به‌ ویژه مقام معظم رهبری، این است که ما را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کنند، اما مردم ما با هوشیاری و حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند که با همه دسایس دشمنان مقابله خواهند کرد و مثل کوه پشت سر رهبر و امام خود ایستاده‌اند و قدمی پا پس نخواهند گذاشت.
وی برگزاری مسابقات ورزشی چهارجانبه فوتبال و نمایشگاه عکس و پوستر در سطح مساجد و مدارس را از جمله برنامه‌های بسیج باقرشهر اعلام کرد و افزود: با همکاری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر نسبت به فضاسازی و تبلیغات مناسب این روز اقدام می‌شود و تهیه و توزیع نرم‌افزار روز بصیرت نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
فرمانده بسیج باقرشهر در ادامه خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین برنامه ما در روز نهم دی ماه است که در این روز تجمع بسیجیان با عنوان پاسداری از حریم ولایت در یکی از مساجد را داریم و در ادامه حضور پرشور ایشان در نماز جمعه باقرشهر است که به فضل خدا انجام می‌شود.    
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول