اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

9 دی پیوند ناگسستنی ملت و جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در 9 دی به جهانیان ثابت کرد رابطه مردم و نظام اسلامی، رابطه‌ای ناگسستنی است.

9 دی پیوند ناگسستنی ملت و جمهوری اسلامی است
غلامرضا کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در فرمایشات گوناگون اشاره کرده‌اند، 9 دی یک یوم‌الله ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کرمی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه که منشا آن آگاهی و بصیرت بود به صحنه آمدند و با این حضور جریان فتنه 88 را در تاریخ ایران دفن کردند.
وی تصریح کرد: در حالی‌ که فتنه‌گران تمام تلاش خود را در راستای تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی و همیاری ضد انقلاب و همراهی با دشمنان قسم خورده ایران به ویژه آمریکا به کار گرفته بودند، ملت ایران این کار بسیار عظیم و بزرگ را انجام دادند.
کرمی عنوان کرد: مردم ایران به خوبی و با درکی بسیار بالا، صحنه‌آرایی کردند و روزی ماندگار را در تاریخ ایران اسلامی به نام روز مقاومت، ایثارگری، بصیرت و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ثبت کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حقیقتا باید به ملت ایران نمره 20 دیگری داد و آنها را قبولی‌های این صحنه قرار داد، همانطور که در دوران دفاع مقدس و در صحنه‌های گوناگون مبارزه با استکبار جهانی با حضور و ایستادگی خود نمره قبولی گرفتند.
وی نقش رهبری در روشنگری نسبت به فتنه و انحراف را نقشی بی‌بدیل دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در نشان دادن نمایش قدرت مردم و جریان اصیل نظام و همچنین هدایت مردم به سمت حمایت از اصول و ارزش‌های نظام نقش اساسی را ایفا کردند.
کرمی اذعان کرد: در 9 دی مردم تابعیت و گوش به فرمان ولایت بودن خود را به خوبی بروز دادند و به خوبی از ولایت فقیه حمایت کردند.
وی افزود: حماسه 9 دی روز نمایش حمایت ملت از رهبری و نشان دادن رابطه بسیار خوب ملت با رهبری بود و این همایش سراسری به زیبایی تبلور یافت.
کرمی با اشاره به اینکه وحدت ملت لرزه بر جان استکبار می‌اندازد، تصریح کرد: هر زمان ملتی یکپارچه و منسجم برای دفاع از اصول و ارزش‌های خود به صحنه بیاید، این حضور نشان‌دهنده اقتدار نظام است.
کرمی بیان کرد: این روز از آن جهت بزرگ است که توانست به همه دشمنان ما، همه ضد انقلاب و همه کسانی که به دنبال این بودند تا جمهوری اسلامی در جریان فتنه 88 در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار بگیرد، ثابت کند که نمی‌توانند وحدت ملت را از بین ببرند.
وی خاطرنشان کرد: به واسطه خطری که مردم از ارتباط جریان فتنه با دشمنان قسم خورده ملت ایران احساس می‌کردند، ملت نمایش اقتداری را به عرصه گذاشت و توانست به دشمنان بفهماند در ایران اسلامی، رابطه مردم با حکومت ناگسستنی است و هیچکس نمی‌تواند این رابطه را از بین ببرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم در انتخابات آینده هم حضور حداکثری و فعالی دارند و دلیل این هم روشن است، همچنان مردم این احساس را دارند که باید در صحنه حضور داشته باشند.
کرمی اظهار داشت: مردم در فرستادن نمایندگان معتقد به ولایت فقیه، مبارز با دشمنان انقلاب اسلامی مصر هستند و این احساس را دارند که اگر مجلس ضعیف باشد، این ضعف به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و این مایه تضعیف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌امیدواریم مردم همچون گذشته پر شور به صحنه آمده و یکی از انتخابات‌های خوب را رقم بزنند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول