اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

9 دی صحنه دشمن‌شناسی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: یوم الله 9 دی صحنه بارز دشمن‌شناسی، اطاعت از ولایت و دشمن‌ستیزی مردم کشورمان است.

9 دی صحنه دشمن‌شناسی مردم ایران است
یدالله اکبرزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی بیان داشت: بعد از فتنه سال 88 و انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری دشمنان قسم خورده خارجی و فتنه‌گران داخلی خواستند هر شکلی که شده به نظام جمهوری اسلامی آسیب جدی بزنند ولی با درایت ولایت فقیه و آگاهی مردم تمام نقشه‌های شوم نقش بر آب شد. 
وی با اعلام اینکه در وقایع فتنه تمام استکبار جهانی در مقابل تمام اسلام ایستادگی کرد، گفت: همه شاهد بودند که در روز تاسوعا و عاشورا چه هتک حرمت‌هایی  از سوی دشمنان انجام شد و جالب اینکه این جسارت‌ها نیز از سوی برخی عوامل که خود را انقلابی می‌دانستند، حمایت می‌شد.
نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه دشمن هم‌اکنون نیز دنبال به چالش کشاندن انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: ولی مردم همیشه با بصیرت، دشمن‌شناسی، هوشیاری و اطاعت از رهبری همه نقشه‌های شوم دشمنان  را نقش بر آب می‌کنند و بار دیگر در 9 دی امسال تو دهنی بزرگ و محکمی بر دهان همه بدخواهان می‌زنند.
وی با اشاره به اینکه باید همیشه ادامه دهنده راه امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب ما به سختی به دست آمده و باید حفظ و حراست شود.
اکبرزاده گفت: باید همه در برنامه‌های 9 دی شرکت کنیم و پیوند ناگسستنی خود با ولایت فقیه را بیش از گذشته مستحکم سازیم.
وی در مورد اهمیت 9 دی امسال و بیداری اسلامی در خاورمیانه تصریح کرد: هم‌اکنون بیداری اسلامی در خاورمیانه در حال انجام است پس باید همیشه الگوهای خوب و شایسته‌ای برای همه مردم آزادی‌خواه دنیا باشیم.
فرماندار آمل در پایان از مردم خواست تا با حضوری پرشور در برنامه‌های 9 دی امسال بار دیگر دشمنان را در رسیدن به مقاصد پستشان ناامید کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول