اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

مدیران کارکنان را به جلوگیری از اتلاف انرژی تشویق کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران رده بالای هر سازمان با آگاهی از قیمت برق مصرفی، کارکنان را به جلوگیری از اتلاف انرژی برق تشویق کنند.

مدیران کارکنان را به جلوگیری از اتلاف انرژی تشویق کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان بعدازظهر امروز در در همایش مدیریت مصرف و ممیزی انرژی برق در ساختمان‎های اداری، اظهار داشت: این همایش در سلسله آموزش‎های مدیریت مصرف با هدف بهینه‎سازی مصرف انرژی در ساختمان‎ها و به منظور آشنایی مشرکان با اصول و مفاهیم مدیریت مصرف انرژی و همچنین افزایش همکاری و همگرایی در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق به منظور کاهش بار مصرف در این استان برگزار شد.
وی افزود: در این همایش اهمیت تامین انرژی، ضرورت بحث بهینه‎سازی مصرف انرژی در ساختمان‎ها ، بهینه‎سازی مصرف انرژی در تاسیسات ساختمانی، بررسی نتایج ممیزی انرژی در ساختمان های دولتی، بررسی سیستم های روشنایی در ساختمان، و بررسی سیستم‏های هوشمند مدیریت مصرف انرژی به پرسنل نیروی انتظامی این استان ارائه می‎شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه‎جویی و مصرف درست و بهینه برق در دستگاه‌ها و ادارات ناکید و اضافه کرد: مدیران رده بالای هر سازمان با آگاهی از قیمت برق مصرفی باید کارکنان را به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی برق تشویق کنند.
حمامیان ادامه داد: در همین راستا پیشنهاد می‎شود در هر یک از ساختمان‎های اداری، فردی آشنا به موضوع مدیریت مصرف انرژی برق معرفی شود تا بررسی، کنترل و نظارت بر حذف مصارف زاید انرژی را بر عهده داشته باشد.
 وی همچنین افزود: ادارات و نهادها به منظور کارایی وسایل و تاسیسات نصب شده و بهره‎وری بهتر آنها پیشنهادهای خود را ارائه کنند.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین ادارات و نهادها به منظور تشویق مدیریت انرژی در ادارات سهمی از کاهش هزینه‎ها را به عنوان کارانه به مسئولان مربوطه پرداخت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین دوره‏هایی اثرات مثبتی در کاهش مصرف انرژی در ساختمان‎های اداری و مسکونی داشته باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول