اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق خراسان شمالی مطرح کرد؛

کاهش 40 درصدی انرژی توزیع نشده در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: میزان انرژی توزیع نشده این استان از ابتدای سال تاکنون 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

کاهش 40 درصدی انرژی توزیع نشده در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، وحید باغیشنی اظهار داشت: با افزایش راندمان کاری گروه‌های عملیاتی و اکیپ‌های خدمات رسان برق در سطح استان، متوسط زمان خاموشی شهرها و روستاها طی امسال به کمتر از 57 دقیقه رسیده که این موضوع میزان خاموشی استان را نسبت به سال قبل تا 40 درصد کاهش داده است.
وی با بیان اینکه متوسط میزان خاموشی در شهرهای استان به حدود 25 دقیقه نیز رسیده است، افزود: در این مدت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی با 21 شعبه برق و 30 اکیپ عملیاتی و فوریت‌های برق به صورت 24 ساعته به امر خدمات رسانی و رفع خاموشی‌های احتمالی مبادرت داشته است.
باغیشنی مهم‌ترین عوامل ایجاد خاموشی‌های ناخواسته در استان را اختلال در لوازم اندازه‌گیری برق مشترکان اعلام کرد و گفت: سه هزار و 100 مورد از مراجعات همکاران در راستای مشکل قطع برق به این مورد مربوط بوده و در سایر موارد تأثیر عوامل جوی از قبیل باد و طوفان بر روی شبکه‌های برق عامل خاموشی گزارش شده است.
وی همچنین با اشاره به پرنده خیز بودن منطقه، برخورد پرندگان با شبکه برق را از جمله دیگر عوامل بروز خاموشی‌ها عنوان کرد.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تعداد تماس‌های گرفته شده با واحد اتفاقات برق طی هشت ماه گذشته را بیش از 114 هزار مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 17 هزار و 494 مورد به مسئله خاموشی مربوط بوده است که با اعزام اکیپ فوریت‌های برق به تعداد سه هزار و 792 مرتبه، در راستای رفع خاموشی اقدام شده است.
وی همچنین در خصوص اطمینان خاطر مشترکان از سلامت کار فیوزهای ساختمان و این که مشکل قطع برق به داخل منازل مربوط نباشد تاکید کرد و اظهار داشت: همچنین مشترکان در تماس با واحد 121 اتفاقات برق و اشغال نکردن خطوط به واسطه برقراری تماس نادرست دقت لازم را مبذول دارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول