اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی اعلام کرد:

صرفه‌جویی 50 درصدی در مصرف انرژی با استفاده از فناوری‌های نوین در ساختمان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی گفت: با استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از مصرف حامل‌های انرژی در حدود 50 درصد صرفه‌جویی ایجاد می‌شود.

صرفه‌جویی 50 درصدی در مصرف انرژی با استفاده از فناوری‌های نوین در ساختمان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نعمت‌الله ظریف عصر امروز در حاشیه همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و نیز آزاد شدن نرخ حامل‌های انرژی در راستای اجرای این قانون سبب شده که توجه به این امر در صنعت ساخت و ساز مسکن نیز مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی بیان داشت: حرکت به سمت استفاده از روش‌های نوین فناوری امری گزیر ناپذیر است.
وی افزود: بر این اساس توجه به صنعتی‌سازی ساختمان در کشور و نیز استفاده از روش‌های نوین در ساخت ساز می‌تواند شرایط را برای تولید مسکن مورد نیاز جامعه و با کیفیت‌های مطلوب و ایمن فراهم کند.
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی در ادامه به استفاده از روش‌های نوین در تولید ساختمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و پس از گذشت سه سال از زمان استفاده از فناوری‌های نوین می‌توان گفت که اجرای این گونه روش‌ها در تولید ساختمان‌های جدید کارنامه قابل قبولی داشته است.
وی فرهنگ‌سازی برای استفاده از روش‌های نوین در ساخت و ساز مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ممکن است این گونه برداشت شود که با استفاده از روش‌های نوین در ساخت و ساز قیمت تمام شده افزایش یابد.
عضوهیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین ساخت و ساز قیمت تمام شده مسکن را حدود پنج تا ده درصد افزایش می‌دهد که این میزان افزایش در مقایسه با مشکلات روش‌های سنتی بسیار اندک است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مزایای استفاده از مصالح نوین در ساختمان‌سازی می‌توان گفت که این افزایش قیمت مسکن را در ظرف مدت کوتاهی جبران کرد.
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی در ادامه خواستار توجه و حمایت دولت از کارخانه‌های تولید کننده مصالح نوین به منظور تامین این گونه مصالح در راستای ساخت و سازهای صنفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول