اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر خبر داد:

اقدامات مناسب آموزش و پرورش ابهر در زمینه مصرف انرژی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: اقدام‌های مناسبی در راستای صرفه‌جویی در مصارف انرژی در آموزش و پرورش ابهر صورت گرفته است.

اقدامات مناسب آموزش و پرورش ابهر در زمینه مصرف انرژی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر علیرضا قنبری ظهر امروز در جلسه مدیران آموزشگاه‌های ابهر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: برنامه‌های صورت گرفته در زمینه صرفه‌جویی در مصارف انرژی‌، اجرای کلاس‌های جبرانی و تقویتی و‌ بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی نمونه‌هایی از اقدام‌های صورت گرفته در این راستا است.
وی در ادامه تکریم ارباب رجوع‌، هدایت دانش‌آموزان به سوی رشته‌های فنی، کارودانش و هنرستان‌ها و برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای مناسب در راستای اجرای طرح شش پایه در دوره ابتدایی از سال آینده را از مهم‌ترین وظایف مدیران عنوان کرد.
گفتنی است در سال تحصیلی جدید 9 هزار و 156 دانش‌آموز مقطع ابتدایی متشکل از 4 هزار و 594 دانش‌آموز دختر و 4 هزار و 562 دانش‌آموز پسر در 388 کلاس سازماندهی شده‌اند.
همچنین در مقطع راهنمایی نیز 5 هزار و 625 دانش‌آموز در 322 کلاس درس و در مقطع متوسطه فنی و حرفه‌ای یک هزار و 328 دانش‌آموز پسر در 64 کلاس و 551 دانش‌آموز دختر در 29 کلاس سازماندهی شده‌اند.
در سال تحصیلی جاری سازماندهی 5 هزار و 374 دانش‌آموز مقطع متوسطه این منطقه نیز در 196 کلاس درس صورت گرفته است.
همچنین آموزش و پرورش ابهر در راستای صرفه‌جویی منابع برنامه‌هایی همچون هوشمندسازی موتورخانه‌ها در اکثر مدارس شهرستان، شبکه کردن اداره و ارسال بخشنامه‌ها توسط سایت، اجرای اتوماسیون اداری، تفکیک انشعاب‌های سرایداران از حامل‌های انرژی و تک نوبته شدن مدارس را در سال جاری صورت داده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول