اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

تجلیل از 33 پژوهشگر برتر بهبهانی

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پژوهش، از 33 پژوهشگر برتر شهرستان بهبهان با اهدای لوح‎تقدیر و جوایزی به رسم یادبود تجلیل شد.

تجلیل از 33 پژوهشگر برتر بهبهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر بهبهان در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی خاتم‎الانبیا(ص) برگزار و از 33 پژوهشگر برتر بهبهانی در گروه‎های مختلف تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم ناصر عالم‎زاده‎انصاری، رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‎الانبیا(ص) در سخنانی به معرفی این دانشگاه و اقداماتی که به منظور ارتقای آن انجام شده پرداخت.
در ادامه فیلم‎هایی از برنامه‎های هفته پژوهش در سطح شهرستان و دانشگاه‎های آن پخش شد.
همچنین علی ممتازان به نمایندگی از گروه دانش‎آموزی بهبهان که در سیزدهمین جشنواره خوارزمی در زمینه نانوتکنولوژی موفق به کسب عنوان سوم شده بودند به معرفی و تشریح فعالیت این گروه و نحوه کار دستگاه ساخته شده آن پرداخت.
با پایان یافتن سخنان ممتازان، محمد صالحی‎ویسی به عنوان دبیر علمی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش ضمن تشکر از واگذاری اجرای برنامه‎های هفته پژوهش به شهرستان‎ها، در خصوص توزیع فرم‎های معرفی پژوهشگران برتر در سطح شهرستان و انتخاب پژوهشگران برتر توضیحاتی را ارائه کرد.
در پایان مراسم نیز از 33 پژوهشگر برتر در حوزه‎های کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، هنر، مراکز تحقیقاتی و موسسات پژوهشی، حوزه‎های علمیه، دستگاه‎ها و موسسات اجرایی، دانشجویی، دانش‎آموزی و مدیران برتر آموزشی با اعطای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.
همچنین از اسماعیل فاطمی و علی بهبهانی به عنوان دو تن از خادمین برتر پژوهشی در بهبهان تقدیر شد.
شایان ذکر است غرفه‎های دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص)، دانشگاه پیام‎نور و دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان به عنوان غرفه‎های برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بهبهان که در نگارخانه میرزاشوقی این شهرستان برگزار شد، معرفی شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول