اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایده ساخت دروازه ورودی پژوهش برتر دماوند شد

خبرگزاری فارس: ایده احداث دروازه ورودی شهرستان دماوند ارائه شده از سوی سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی رودهن به عنوان پژوهش برتر این شهرستان معرفی شد.

ایده ساخت دروازه ورودی پژوهش برتر دماوند شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی رودهن پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت هفته پژوهش که با حضور فرماندار دماوند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، شهرداران دماوند و رودهن و جمعی از پژوهشگران در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای نخستین بار در تاریخ دماوند همه واحدهای دانشگاهی این شهرستان در مراسمی مشترک گردهم آمده‏اند.
وی ادامه داد: همه این مراکز در ردیف سرمایه‏های بزرگ این کشور اسلامی محسوب شده و باید با اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت در مسیر توسعه حرکت کنند.
توسلی در تشریح ایده پژوهشی خود در طراحی دروازه ورودی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: این ایده برای بار نخست در کمیسیون فرهنگی شهرداری رودهن طرح شد و مورد استقبال اعضای این کمیسیون نیز قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی رودهن با اشاره به امکانات قابل پیش‏بینی در این طرح گفت: نصب لوگوی هر سه دانشگاه فعال در دماوند، ایجاد خانه جامعه‏شناسی با توجه به تخصص‏های قابل ارائه در مراکز علمی این شهرستان، جایگاه اسکان طلاب و دانشجویان، ایجاد غرفه‏های عرضه صنایع دستی و تولیدات محلی، احداث محوطه ارائه برنامه‏های فرهنگی و ... از جمله امکانات پیش‏بینی شده در این مجموعه است.
وی طرح پژوهشی خود را ایده‏ای خام دانست و افزود: ایده ساخت دروازه ورودی شهرستان دماوند خام و همچنان آماده پذیرش نظرات کارشناسی اساتید و پژوهشگران حوزه معماری است.
توسلی با اشاره به دیگر ایده‏های دانشگاه علمی و کاربردی رودهن گفت: علاوه بر این طرح، ایده‏های پژوهشی دیگری درخصوص پارک پرچم‏های رودهن، شهر طلا و جواهر این شهر و ... نیز از سوی اساتید و دانشجویان فعال در دانشگاه علمی و کاربردی رودهن ارائه شده است.
سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی رودهن سازه‏های معماری را ابنیه‏ای ماندگار در دل تاریخ خواند و افزود: تبدیل اصفهان به یکی از 10 شهر معروف جهان به جهت معماری سازه‏های آن توسط اجدادمان در قرون گذشته محقق شده است.
وی ادامه داد: از این رو، می‏توان در سایه اقدام به اجرای چنین طرح‏هایی میراثی گران‏بها برای نسل‏های آینده بر جای گذاشت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول