اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی:

توسعه پژوهش و نوآوری در مسایل شهری الزامی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: تحقیق و پژوهش روندی فعالانه و هوشیارانه برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها و رفتارها است.

توسعه پژوهش و نوآوری در مسایل شهری الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمدحسن رضوی اظهار داشت: "پژوهش پایه‌ای" می‌تواند زمینه "پژوهش کاربردی" را فراهم آورد، اما کاربرد این نوع پژوهش در زندگی انسان‌ها ملموس نیست در حالی که پژوهش‌های کاربردی به صورت مستقیم حل مشکلات جامعه و بشریت را در دستور کار دارد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با توجه به وظایف اساسی خود در تامین نیاز شهرداری‌ها و تاسیسات مورد نیاز عمومی و همچنین به منظور تامین اهداف خود، بر لزوم توسعه پژوهش و نوآوری در مسایل شهری اشراف داشته و آن را در دستور کار قرارداده است.
وی افزود: ارتقای دانش‌های مرتبط با سازمان و شهرداری‌ها، پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی پروژه‌های شهری، کمک به شهرداران برای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری صحیح مدیریت شهری و مشارکت در برنامه‌ریزی توسعه شهری از جمله موارد مهمی است که پژوهش درباره آنها در اولویت کاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی قراردارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول