اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

التزام به ولایت فقیه شاخص کاندیدای اصلح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا ولایت فقیه را محور جمهوری اسلامی دانست و گفت: التزامی عملی به ولایت فقیه شاخص کاندیدای اصلح است.

التزام به ولایت فقیه شاخص کاندیدای اصلح است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر به روز ملی ثبت احوال اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات ارزشمندی در حوزه ثبت احوال در کشور صورت گرفته است.
وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام (ره)، افزود: 98.5 درصد مردم آستارا باسواد هستند و تنها 2 هزار و 500 نفر بی‌سواد در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم سال آینده جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در آستارا برگزار شود.
خطیب جمعه آستارا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حساس خواند و تصریح کرد: مردم در این انتخابات نیز پر شور و گسترده‌تر از دوره‌های گذشته حضور با شعور و نشاط خود را به جهانیان نشان می‌دهند.
اکرمی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه قدرت و آزادگی مردم ایران است، اذعان داشت: رای ملت تعیین کننده است.
وی به شاخص‌های نماینده اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: کاندیدای اصلح باید به اسلام و ولایت فقیه التزام عملی داشته باشد و همواره خود را تابع اسلام و ولایت فقیه بداند.
امام جمعه آستارا با تاکید براینکه هر کاندیدایی به اجرای قوانین اسلام و شرع مقید باشد قطعاً از لحاظ صلاحیتی اصلح و مناسب است، گفت: ولایت فقیه در جمهوری اسلامی محور است.
وی التزام علمی به ولایت فقیه و اسلام را از دیگر شاخص‌های کاندیدای اصلح برشمرد و خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی شاخص و محور ولایت فقیه است و هر جریانی که از ولایت و اسلام دور باشد از نظر ملت پذیرفتنی نیست.
امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم باید کاندیدایی را برای مجلس انتخاب کنند که از جریان انحرافی و فتنه اعلام برائت کرده باشد، اظهار داشت: مردم باید دقت کنند چه افرادی از جریان فتنه و انحرافی تبری جسته‌اند و کسانی که از این جریان‌ها حمایت کرده‌اند، شایسته انتخاب مردم نیستند.
اکرمی در ادامه خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق را نقطه عطفی در تاریخ این کشور دانست و اذعان داشت: کشتار بی‌رحمانه مردم عراق توسط ظالمان قابل توجیه نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول