اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جهاد اقتصادی صورت گرفت؛

اجرایی شدن 196 پروژه در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در سال جهاد اقتصادی 196 پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان ابهر اجرایی شده که از این تعداد پروژه تعدادی به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجراست که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرایی شدن 196 پروژه در شهرستان ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید شهر ابهر با اشاره به اینکه برای پروژه‌های شهری و روستایی ابهر از محل اعتبارات استانی 15 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: معادل همین اعتبار از اعتبارات ملی برای پروژه‌ها جذب شده و همین‌طور با مشارکت و همکاری خیرین برای اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان زنجان بحث دانشکده فنی و مهندسی جزو مصوبات سفر بوده است، افزود: دانشکده فنی مهندسی امسال به همت مسئولان استان و شهرستان ابهر راه‌اندازی شده است.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر دو واحد هنرستان خیرساز هر کدام با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: یکی از این هنرستان‌ها دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی  و دیگری دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی به افتتاح سد کینه‌ورس به دست رئیس جمهور در سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: این سد با ذخیره 22 میلیون متر مکعب تامین‌کننده آب شرب و کشاورزی شهرستان ابهر است.
یوسفی با اشاره به وضعیت اشتغال شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: ستاد اشتغال فعالیت خود را در چند ماه گذشته آغاز کرده و تاکنون رتبه شهرستان ابهر در استان بین اول تا سوم متغیر بوده است.
فرماندار شهرستان ابهر گفت: در حال ‌حاضر با تلاش‌های صورت گرفته در بحث اشتغال و طبق گزارش دبیرخانه اشتغال در مرکز استان تحقق اشتغال شهرستان ابهر از سهمیه امسال 76 درصد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از 40 هزار و 400 شغل استان زنجان در سال 90 سهم شهرستان ابهر 6 هزار و 373 شغل بوده است.
یوسفی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان ابهر در ایجاد اشتغال از میانگین استانی بالاتر است.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در بخش مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر 46 درصد از کل سهم استان در سه شهر صائین قلعه، هیدج و سلطانیه اجرا شده است، یادآور شد: در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت با 5 هزار و 500 واحد مسکونی شهرستان ابهر رتبه دوم را در استان دارد. 
وی خاطرنشان کرد: در بحث ستاد عمران شهری 40 پروژه با اعتبار 12 میلیارد تومان در دست اجرا داریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول