اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهار ماه مانده به پایان سال؛

تحقق تعهد ایجاد اشتغال در 8 اداره ابهر

خبرگزاری فارس: هشت دستگاه اجرایی شهرستان ابهر در زمینه ایجاد اشتغال، تاکنون بیش از تعهد مجموع سال اقدام کرده‌اند.

تحقق تعهد ایجاد اشتغال در 8 اداره ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، اکبر موسوی‌ در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به عدم درگیری واحدهای استانی در بحث اشتغال اظهار داشت: این امر یک مقدار کار ما را سخت کرده است و در این میان تعهد اشتغالی که برای دستگاه‌های شهرستانی ایجاد کرده‌اند بدون در نظر گرفتن نظر دستگاه شهرستانی است.
وی در ادامه افزود: در خرداد ماه سال جاری تعداد 66 نفر را در سامانه اشتغال ثبت کردیم ولی پس از اجرای سامانه رصد استان به ما اعلام کرد که خودمان موارد را تبدیل کرده و در سامانه ثبت می‌کنیم ولی متاسفانه ما در حال حاضر 66 مورد از اطلاعات را از دست داده‌ایم.
رئیس کمیته امداد ابهر در این جلسه گفت: متاسفانه برخی از اداره‌ها بدون ارائه خدمات و وام اسامی افراد را به عنوان ایجاد اشتغال وارد سامانه رصد می‌کنند.
مظاهر قنبری افزود: کمیته امداد برای افراد تشکیل پرونده می‌دهد تا در زمان پرداخت تسهیلات در سامانه ثبت لازم صورت بگیرد ولی هنگام ثبت اعلام می‌شود که این نام پیش از این وارد و اعلام شده است.
وی تصریح کرد: لازم است که این امور راستی‌آزمایی شده و کمیته ارزیابی تشکیل شود که آیا این تعداد ثبت اشتغال از سوی اداره‌ها به صورت واقعی گرفته است یا نه.
در این جلسه اعلام شد که هشت دستگاه اجرایی شهرستان ابهر در زمینه ایجاد اشتغال، تاکنون بیش از تعهد مجموع سال اقدام کرده‌اند به گونه‌ای که اداره بازرگانی شهرستان ابهر با تعهد ایجاد 438 مورد اشتغال تا پایان سال، تاکنون 503 مورد ایجاد اشتغال کرده است.
همچنین میزان تعهد ایجاد اشتغال آموزش فنی و حرفه‌ای برای سال 90 به میزان 201 مورد است که تاکنون برای 211 نفر اشتغالزایی صورت گرفته و اداره راه و ترابری نیز با توجه به تعهد ایجاد 37 مورد شغل، تاکنون برای 113 نفر اشتغالزایی کرده است.
مسکن و شهرسازی نیز در سال جاری متعهد به ایجاد 955 مورد شغل در ابهر است که تاکنون برای 970 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
گفتنی است، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، استان زنجان در سال 90 متعهد به ایجاد 40 هزار و 40 شغل در سطح استان است که شهرستان زنجان در این امر دارای تعهد ایجاد اشتغال برای 18 هزار و 194 نفر است.
همچنین تعهد شهرستان ابهر برای ایجاد اشتغال در سال جاری 6 هزار و 134 نفر بوده و شهرستان‌های ایجرود و خدابنده نیز به ترتیب متعهد ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 303 و 4 هزار و 767 نفر هستند.
شهرستان خرم‌دره نیز باید نسبت به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 567 نفر اقدام کرده و شهرستان‌های طارم و ماهنشان نیز به ترتیب متعهد به ایجاد 2 هزار و 628 نفر و 2 هزار و 297 نفر هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول