اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی ابهر خبر داد:

فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی ابهر از فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در ابهر خبر داد.

فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، شهرام رجبی در جلسه شورای کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به شرح وظایف اداره بهزیستی در مورد معتادان و ساماندهی کمپ‌ها اظهار داشت: در حال حاضر یک کمپ دارای مجوز از سازمان بهزیستی در حال فعالیت است.
وی افزود: موافقت اصولی یک کمپ در حسین‌آباد ابهر نیز صادر شده و در حال اخذ پروانه فعالیت هستیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر تصریح کرد: اقدام لازم نیز برای یک کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد نیز با نامه‌نگاری مبنی بر پلمب این مجموعه صورت گرفته است.
وی در ادامه به شرح وظایف مراکز درمانی اشاره و اضافه کرد: این مراکز به صورت اختیاری بوده و معتادان به مواد مخدر به صورت داوطلبی برای معالجه در این مراکز حضور پیدا می‌کنند.
رجبی افزود: ما آمادگی خود را برای پرداخت هزینه‌های معتادانی که توان مالی ندارند، اعلام می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در زمینه یاری‌برگ اعتباری نیامده است و ما نامه به کمپ‌ها زده‌ایم که پذیرش لازم را صورت دهند تا ما با آمدن اعتبار یاری‌برگ اقدام لازم را انجام دهیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در این جلسه به تدوین برنامه‌های ورزشی و فرهنگی این اداره در آغاز سال اشاره و عنوان داشت: برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بیشتر در زمینه پیشگیری بوده است.
عباس اعلائی‌مقدم افزود: برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی‌های خانوادگی در کنار دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از این امور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها مسابقه‌های دیگری نیز در مناسبت‌های مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود و در حال حاضر 10 نفر از افرادی که نسبت به ترک مواد مخدر اقدام کرده‌اند، در ورزش‌های صبحگاهی و شبانگاهی حضور دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سطح روستاهای این شهرستان گفت:‌ در حال حاضر سه سالن ورزشی در سه روستای شهرستان ابهر در حال آماده‌سازی است.
وی افزود: به دهیاران روستاهای شهرستان ابهر اعلام می‌کنیم که حاضر هستیم حمام و یا مدرسه‌های که قابل استفاده نیست را تجهیز کرده و در اختیار روستائیان قرار دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول