اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی خیرخواهانه برای کمک به بیماران سرطانی؛

7 هزار قلک آرزو در مدارس اردبیل توزیع شد

خبرگزاری فارس: در یک حرکت معنوی در مدارس استان اردبیل 7 هزار قلک آرزو با هدف حمایت از بیماران سرطانی توزیع شده است.

7 هزار قلک آرزو در مدارس اردبیل توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی در اردبیل در نشست هماهنگی اجرای طرح آرزو در اردبیل اظهار داشت: در حمایت از بیماران سرطانی تاکنون 7 هزار قلک برای جذب و جلب مشارکت‌های مردمی در مدارس و واحدهای آموزشی توزیع شده است.
سعید مجردی تصریح کرد: تاکنون 90 میلیون تومان کمک مردمی به این مؤسسه جمع‌آوری شده و همچنان این اقدام مفید و مؤثر به‌عنوان یک فرهنگ ماندگار ادامه دارد.
وی با اعلام اینکه دانش‌آموزان استقبال خوبی از دریافت قلک‌های آرزو و اهدای کمک‌های خود به این مجموعه داشتند، خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی‌های مناسب، ‌راهنمایی‌ها و هدایت‌های به موقع این مؤسسه توانسته است فعالیت‌های فراگیر خود را در این حوزه انجام دهد.
مجردی ادامه داد: با مساعدت‌ها و نیک‌اندیشی‌های افراد خیرخواه در استان اردبیل تاکنون 25 نفر از بیماران سرطانی شهرستان پارس‌آباد بهبود یافته و در سایر مناطق نیز همین رویه را شاهد و ناظر هستیم.
این مسئول از اقشار مختلف مردم خیراندیش استان خواست با کمک‌های مادی و معنوی به این مؤسسه خیریه این مجموعه را در کمک‌رسانی به نیازمندان و بیماران چشم انتظار یاری دهند.
وی با اعلام اینکه در این کمک‌رسانی‌ها اهداف معنوی و کسب رضای الهی در اولویت و اساس کارها است، اضافه کرد: کمک و دستگیری از نیازمندان به ویژه افراد کم توان سفارش دین و مکتب اسلام است و ما نباید احساس کنیم که راحتی و رفاه محدود و منحصر به خودمان می‌تواند خوشایندی و رضایتمندی‌ها را به دنبال داشته باشد.
مجردی گفت: این مؤسسه با هدف دستگیری از بیماران سرطانی که توان کمتری برای تأمین نیازمندی درمانی و بهداشتی دارند، شکل گرفته و با استقرار شعب شهرستانی در اکثر مناطق استان توانسته است کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند.
به گزارش فارس، مدیر مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی در اردبیل در ادامه سخنان خود فعالیت سایر مجموعه‌ها و مؤسسات خیریه را نیز یادآور شد و افزود: ضرورت دارد همه این مجموعه‌ها و مؤسسات در یک مسیر و به صورت منسجم گام برداشته و اهداف موردنظر را پیاده کنند.
مجردی با اعلام اینکه هم اکنون مؤسسه آرزو در پارس‌آباد و شهرهای مجاور شمال استان 5هزار حامی دارد، تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر از این حامیان را فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: از این فرهنگیان و کارکنان ماهانه طبق رضایت کتبی آنها مبلغی به حساب مؤسسه واریز می‌شود.
مجردی آمار مبتلایان به بیماری سرطان را بسیار بالا توصیف کرد و اظهار داشت: ما در یک برنامه مشارکتی تلاش می‌کنیم در کنار ایجاد مرکز تحقیقات سرطان و غربالگری بیماران بیمارستان شیمی درمانی این بیماران را نیز با کمک خیرین و نیکوکاران راه‌اندازی کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول