اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان خبر داد:

طرح استفاده رایگان سالمندان از اماکن ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان گفت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان اصفهان طرح استفاده رایگان و آسان سالمندان بازنشته دستگاه‌های مختلف استان از اماکن ورزشی، در آینده اجرا می‌شود.

طرح استفاده رایگان سالمندان از اماکن ورزشی
حسن جعفری هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با کانون‌های بازنشستگی و انجمن‌های سالمندان، قرار است بازنشستگان دستگاه‌های مختلف استان با انجام آزمون‌های پزشکی و با توجه به رشته ورزشی مورد نیاز آنها، به اماکن ورزشی از قبل تعیین شده معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه ورزش فرشته نجات سالمندان است، تاکید کرد: یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان اصفهان و همچنین هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و استان اصفهان توسعه ورزش بین آحاد مردم به ویژه سالمندانی است که امروز بیش از هر زمان دیگر به مقوله ورزش نیاز دارند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان گفت: در همایش‌های مربوط به سالمندان دستگاه‌های مختلف استان، حضور سرشناسان سیاسی از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به طور حتم سبب دلگرمی این عزیزان می‌شود.
وی تاکید کرد: در همایش ویژه سالمندان دستگاه‌های دولتی برای برنامه‌ریزی‌های ورزشی آنها که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان اصفهان برگزار شد، حضور دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که قول‌های مساعدی برای کمک به توسعه ورزش بین سالمندان دادند، اثرات مثبتی روی این قشر مهم جامعه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول