اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استاندار خراسان رضوی خبر داد:

انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استاندار خراسان رضوی از انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات سومین میان دوره‌ای چهارمین دوره خبرگان رهبری در استان خبر داد.

انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌اصغر رشید حضور هیئت‌های اجرایی را از جمله مهم‌ترین عوامل اجرایی برگزاری سالم انتخابات دانست و افزود: اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری متشکل از فرماندار، مدیرکل ثبت و احوال، دادستان و هشت نفر از معتمدین هستند که پس از تایید هیئت نظارت و از طریق رای‌گیری مخفی انتخاب شدند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید از تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه همزمان با ثبت نام کاندیداها، تشکیل شوند.
وی افزود: طبق قانون اعضای این هیئت‌ها شامل فرماندار، مدیرکل ثبت و احوال، عضو شورای بخش یا شهرستان و هشت نفر از معتمدینی است که با شرایط مذکور انتخاب شدند.
رشید با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیئت‌های اجرایی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشترک هستند، اظهار داشت: بر اساس استعلامی که از وزارت کشور پس از تایید شورای نگهبان گرفته شده شخصیت‌های حقوقی یکسان در هر دو هیئت مشترک است.
رشید یادآوری کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بایستی برای تحویل مدارک خود به 12 حوزه اصلی انتخابات استان که هدایت و مرکزیت بخش‌های فرعی را بر عهده دارند و یا وزارت کشور مراجعه کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول