اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کردستان خبر داد:

تشکیل هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کردستان از فراهم بودن زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم در کردستان خبر داد و گفت: هیئت‌های نظارت شهرستانی نیز تشکیل شده است.

تشکیل هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان‌های کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی خسروپناه ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر اعضای این هیئت‌ها با قانون نظارت بر انتخابات و مصوبات الحاقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، تاکنون یک کارگاه آموزشی در استان برگزار شده است.
به گفته وی، از افرادی مجرب و کارآزموده در ترکیب هیئت‌های نظارت استفاده شده است که این موفقیت این اعضا در زمینه انجام درست وظایف آن خواهد بود.
خسروپناه خاطرنشان کرد: تعامل خوب و سازنده‌ای در بین هیئت نظارت و فرمانداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات وجود دارد و این مهم زمینه‌ای برای برگزاری یک انتخابات سالم و روند آن در مسیر قانونی است.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان یادآور شد: امسال نماینده هیئت نظارت نیز بر روند ثبت‌نام کاندیداها نظارت دارد.
وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات مجلس به خاطر محلی بودن و تاثیرگذاری آن از سایر انتخابات‌ها سنگین‌‌تر است و نیازمند دقت و بصیرت‌افزایی بیشتری است.
خسروپناه در پایان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان را متشکل از ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج، منوچهر رستمی، بهروز خیریه، حسن خدابنده‌لو و شخص خود عنوان کرد و گفت: در 10 شهرستان و 19 بخش استان نیز اعضای هیئت‌های نظارت مشخص شده‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول