اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

انتخابات سالم و باشکوهی در بویراحمد خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید بویراحمد گفت: با تعامل مردم و مسئولان انتخابات سالم و باشکوهی در شهرستان بویراحمد خواهیم داشت.

انتخابات سالم و باشکوهی در بویراحمد خواهیم داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیمور آلفونه ظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از خداوند متعال همواره این آرزو را داشته‌ام که توفیق دهد تا بتوانم دین خود را نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران ادا کنم.
فرماندار جدید شهرستان بویراحمد ابراز داشت: پیروزی انقلاب و تثبیت آن با مشارکت حداکثری مردم صورت گرفته که این نوع از مشارکت در همه جای دنیا بی‌نظیر است.
آلفونه در ادامه افزود: این مشارکت موجب شده دشمن در مقابل ما منفعل شود و اکنون قدرت پیش‌روی در همه عرصه‌ها را داشته باشیم.
فرماندار جدید شهرستان بویراحمد ایثارگری‌ها را متعلق به عموم مردم ایران اسلامی دانست و افزود: همه در این کشور برای تعالی و اقتدار نظام جانفشانی کردند و امروز وظیفه حکم می‌کند که همه را به یک چشم ببینیم و در خدمت‌رسانی تبعیض روا نداریم.
این مسئول به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که انتخاباتی در نهایت سلامت در این شهرستان برگزار کنیم و در این راه به تعامل و همکاری مردم و مسئولان اجرایی نیاز داریم.
فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: بهترین قانون انتخابات را داریم و اگر به همین قانون درست عمل شود به بهترین شکل می‌توانیم مردم‌سالاری دینی مورد تاکید رهبری را نهادینه کنیم که تاکنون نیز این‌چنین بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول