اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

فرآیند انتخابات مجلس از سوم دی ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: فرآیند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه با ثبت نام از داوطلبین نمایندگی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

فرآیند انتخابات مجلس از سوم دی ماه آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی گفت: کار ثبت نام از داوطلبین نمایندگی تا روز جمعه 9 دی ماه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از طریق هفت حوزه اصلی فرمانداری‌ها در سطح استان لرستان انجام می‌شود.
شریعت‌نژاد گفت: در همین ارتباط کسانی که در خارج از استان لرستان قصد ثبت نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس در این استان را دارند، نیز باید به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند و افراد حاضر در خارج از کشور نیز با مراجعه به سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگان سیاسی مجاز ایران در خارج از کشور کار ثبت نام خود را انجام می‌دهند.
وی افزود: برای ثبت نام از داوطلبان همراه داشتن اصل مدارک همراه با کپی آنها ضروری است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم و اندیشیده شده و آمادگی لازم برای برگزاری کار بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در سطح هیئت‌های اجرایی وجود دارد.
 رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: محور اصلی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، فراهم کردن فضای آرام و ایمن در جامعه و اعتماد سازی برای مردم است.
 وی افزود: اینکه انتخابات از ابتدا تا انتها با محوریت و حضور موثر مردم در بحث اجرا، انتخاب و مدیریت برگزار می‌شود، به عنوان یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه مشارکت موثر و جدی مردم در تعیین سرنوشت خویش و کشور را فراهم کرده است.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: بر همین اساس باید از ظرفیت‌های عظیم و گسترده رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف برای تبیین شرایط و روند برگزاری انتخابات و زمینه‌سازی برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم به خوبی استفاده شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول