اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان تاکید کرد:

حرکت حوزه‌ها در مسیر حضور حداکثری مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری در انتخابات حضور حداکثری مردم را درخواست داشتند و همه حوزه‌ها باید در این مسیر تلاش کنند تا خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

حرکت حوزه‌ها در مسیر حضور حداکثری مردم در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید مهدی ابطحی ظهر امروز در سلسله نشست‌های مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در اردوگاه فاطمه الزهرا برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان در سخنانی در سه سال گذشته فرمودند «پذیرش حوزه‌های علمیه در پنج سال آینده باید تا 40 هزار نفر افزایش پیدا کند».
وی خاطرنشان کرد: این امر در حالی است که در سال گذشته و سال‌های قبل نتوانستیم به این میزان برسیم و باید عنایتی صورت گیرد تا با جذب بیشتر فرمایش مقام معظم رهبری محقق شود.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: حتی در صورت نیاز حوزه‌های علمیه به صورت دو شیفت به فعالیت بپردازند تا فرمایش مقام معظم رهبری سریع‌تر محقق شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به حوزویان در سفر به استان قم گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در سفر به قم تنها به مختص حوزه‌های علمیه برادران نبود و باید بررسی شود تا چه اندازه در حوزه‌های علمیه خواهران به این فرمایشات عمل کرده‌ایم.
ابطحی با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «این حماسه عظیم و بزرگ را نباید کوچک دانست و حضور خوب مردم در دفاع از نظام باید به یادماندنی کرد و بزرگ داشت».
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی حضور پرمعنا و حماسی بود که در دفاع از ولایت انجام شد، خاطرنشان کرد: رسالت حوزه‌های علمیه خواهران در بزرگداشت حماسه 9 دی به هیچ وجه کم نیست و باید 9 دی دستور ویژه‌ای داشته باشد و مورد توجه خاص قرار گیرد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در انتخابات حضور حداکثری مردم را مورد تاکید قرار دادند و همه حوزه‌ها باید در این مسیر تلاش کنند تا خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول