اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار البرز:

ایجاد فضای غبارآلود نمی‌تواند انتخابات را خدشه‌دار کند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری البرز گفت: ایجاد فضای غبارآلود از سوی دشمنان نمی‌تواند انتخابات نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را با خدشه مواجه کند.

ایجاد فضای غبارآلود نمی‌تواند انتخابات را خدشه‌دار کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، غلامرضا رحیمی ظهر امروز در همایش برنامه‌ریزی، حاکمیت قانون و اقتدار حراست، ویژه حراست‌های تابعه استانداری البرز طی سخنانی در کرج اظهار داشت: دشمنان امروز با جریان سازی‌های مختلف و همچنین ایجاد فضایی غبارآلود در نظر دارند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.
وی ادامه داد: البته دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند چرا که کشور ایران اسلامی دارای مسئولانی آگاه و مردمی هوشیار است.
این مسئول گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حربه‌های مختلف قصد ضربه زدن به کشور را داشتند و در مواقع حساس مانند برگزاری انتخابات فعالیت‌های شوم خود را دو چندان کرده که خوشبختانه ولایتمداری مردم و عشق به ولایت هیچگاه اجازه نداده است تا آنان اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.
رحیمی تأکید کرد: فتنه سال 88 و ورود دشمنان به صحنه انتخابات و همچنین دسیسه‌های شوم آنان همه بیانگر این است که دشمنان هنوز دست از اهداف شوم خود برنداشته‌اند و همچنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس دسیسه چینی می‌کنند.
وی افزود: راه‌اندازی جنگ نرم و هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی مردم و تهاجمات فرهنگی علیه جوانان نیز یکی دیگر از برنامه‌های شوم دشمنان است که باید هوشیارانه و مقتدرانه با این برنامه‌ها مبارزه کرد.
مشاور استاندار البرز اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه کردن نسل امروز را از برنامه‌های شوم دشمنان مهم ارزیابی کرد و گفت: تقویت ایمان، توسعه ارزش‌های دینی، مقابله با تخریب چهره‌های ستونی نظام از مهم ترین راهکارها به منظور پیشگیری از خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول