اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تشریح کرد:

راهکارهای توسعه ورزش بانوان در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: توسعه ورزش بانوان توجه جدی مسئولان را می‌طلبد.

راهکارهای توسعه ورزش بانوان در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عاطفه فیروز رنجبر ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا ورزش بانوان نیز در البرز با توسعه همراه باشد.
وی افزود: بانوان و دوستداران ورزش در البرز با کمبود سالن‌های ورزشی مختص بانوان مواجه هستند و همین امر ورزش بانوان را با مشکلاتی مواجه کرده است.
این مسئول گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی علاوه بر دستیابی به سلامتی بیشتر می‌تواند تأثیرات به سزایی را در نشاط و سلامتی خانواده نیز داشته باشد.
رنجبر تأکید کرد: با توجه به کمبود امکانات ورزشی برای بانوان اما این قشر از جامعه با حضور در مسابقات مختلف تاکنون توانسته‌اند مدال‌ها و امتیازات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده و البرز را در صدر جداول ورزشی قرار دهند.
وی اضافه کرد: لازم است تا مسئولان ورزشی در استان تمهیدات لازم را به منظور ارائه امکانات ورزشی به بانوان بیندیشند و امکان حضور این قشر از جامعه را در عرصه های بالاتر ورزشی فراهم سازند.
این مسئول خاطرنشان کرد: هر جا بانوی موفقی حضور داشته باشد می‌توان پشت سر ‌آن مرد و خانواده‌ای موفق را هم دید.
رنجبر افزود: موفقیت و کسب قله‌های پیشرفت با ورزش کردن و داشتن سلامتی ایجاد می‌شود در این راستا باید با اختصاص اعتبارات لازم و فراهم کردن زمینه‌های ورزشی برای بانوان آنان را بیش از گذشته ترغیب و تشویق به ورزش کرد.
وی اذعان داشت: باید با نشست‌های گوناگون با مسئولان ذیربط چالش‌ها و کمبودهای ورزش بانوان را مورد بررسی قرار داد و درصدد رفع هرچه سریع‌تر این کمبودها برآمد.
رنجبر در پایان از مسئولان خواست تا ورزش بانوان را جدی گرفته و بر توسعه امکانات و تجهیزات سالن‌های ورزشی مختص بانوان تأکید داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول