اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایجاد کمیسیون فروش در پروژه‌های مشارکتی شهرداری مشهد‌

خبرگزاری فارس: در نود و چهارمین جلسه کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد رسیدگی به ایجاد کمیسیون فروش در پروژه‌های مشارکتی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایجاد کمیسیون فروش در پروژه‌های مشارکتی شهرداری مشهد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد در نخستین دستور کار کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بررسی اصلاحیه لایحه شهرداری در خصوص قرارداد مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در زمینه پروژه گلشن بود.
این پروژه مشارکتی با کاربری‌های اداری، تجاری، انباری تجاری، فرهنگی ورزشی و پارکینگ طبقاتی با مجموع زیربنای 47 هزار و 130مترمربع تعیین شده است، یکی از مباحثی که در این زمینه در کمیسیون مطرح شد مربوط به بحث کمیسیون فروش در این پروژه و همه پروژه‌های مشارکتی بود.
یکی از موارد مهم موضوع مربوط به کسری پارکینگ در پروژه بود که با عنایت به تغییر کاربری و افزایش زیربنای پروژه مقررشد، شهرداری حداقل متراژ 2 هزار مترمربع پارکینگ بر زیربنای آن بیافزاید و در نهایت سهم‌الشراکه جدید طرفین پس از اعمال متراژ پارکینگ مازاد محاسبه و تعیین گردد.
بررسی لایحه شهرداری درباره تفویض اختیار به مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد دیگر دستور کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بود که بر اساس آن  مسئولیت‌های مالی و اداری در پروژه‌های مشارکتی به مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری تفویض اختیار می‌شد.
در این راستا رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تاکید شورای شهر بر ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت کلان اقتصادی برای رونق سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در زمینه پروژه‌های شهری است، افزود: اختیارات تفویضی در این لایحه یکی از اثرات و نتایج تغییر ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد است.
در این راستا اعضا ضمن تاکید بر تقویت و تغییر ساختار فعلی مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری با لایحه ارائه شده از سوی شهرداری موافقت نکردند.
دیگر دستور کار کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بحث و بررسی درخصوص بررسی نامه رئیس کمیسیون فنی عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون تطبیق پروژه‌های مشارکتی با طرح‌های تفصیلی بود که در این خصوص اعضا نسبت به اجرای مصوبه شورا در خصوص نظامنامه تخلفات ساختمانی تاکید کردند.
آخرین دستور کار کمیسیون نیز بررسی درخواست شرکت خصوصی در زمینه یک طرح ویژه سرمایه‌گذاری در میدان وکیل‌آباد بود که با عنایت به اینکه موضوع از سوی سرمایه‌گذار به مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد مطرح نشده بود اعضا مقرر کردند تا سرمایه‌گذار درخواست خود را ابتدا در مدیریت مشارکت‌های شهرداری مشهد مطرح کرده و مدیریت مشارکت ظرف مدت دو‌ هفته طرح پیشنهادی را به لحاظ شهرسازی و فرآیند پروژه بررسی و گزارش آن را به کمیسیون مشارکت‌ها ارائه کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول