اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ترافیک مشهد:

شهرداری مشهد در تاسوعا و عاشورا خدمات ویژه ارایه می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ترافیک مشهد گفت: سازمان حمل‌و نقل شهرداری مشهد در عاشورا و تاسوعا خدمات ویژه به شهروندان ارایه می‌دهد.

شهرداری مشهد در تاسوعا و عاشورا خدمات ویژه ارایه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از سازمان ترافیک شهرداری مشهد، مهدی امامی درباره اقدامات مرکز کنترل ترافیک در روزهای عاشورا و تاسوعا اظهار داشت: کارشناسان مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در این روزها به‌صورت تمام وقت کنترل و نظارت تصویری بر سطح شهر را برعهده دارند. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: نیازها و مسائل ترافیکی شهر مشهد توسط مرکز کنترل ترافیک رصد می‌شود و در صورت نیاز مسائل ترافیکی ایجاد شده به مراجع ذی‌ربط برای حل مسائل ترافیکی ارجاع داده می‌شود.
وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود و بر حسب ضرورت توسعه می‌یابد.
امامی با بیان اینکه مسئولان سازمان ترافیک و پلیس دغدغه ایجاد آرامش و امنیت ترافیکی در تمام سطح شهر را دارند خاطرنشان کرد: دسته‌های عزاداری به برگزاری عزاداری پرشور می‌اندیشند و برای عملی شدن آن باید به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه داشته باشند تا عزاداری مطلوبی را برای خود و همشهریان و زائران رقم بزنند.
وی اظهار داشت: پارکینگ‌های سازمان ترافیک شهرداری مشهد مانند پارکینگ خسروی، میدان شهدا، بیت‌المقدس، دارایی، باغ‌ملی و وحدت در روزهای تاسوعا و عاشورا به شهروندان و زائران خدمت‌رسانی می‌کند.
امامی ادامه داد: پارکینگ‌های موقت نیز در تابستان امسال آماده‌سازی شد، که عزاداران حسینی می‌توانند از آنها نیز در کنار پارکینگ‌های سازمان ترافیک استفاده کنند.

افزایش یک ساعته کار قطار شهری

مدیرعامل بهره‌برداری قطارشهری مشهد در راستای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی اظهار داشت: قطار شهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا تا ساعت 22 به شهروندان و زائران امام ‌هشتم خدمت‌رسانی می‌کند.
مسعود بی‍ژنی افزود: قطار شهری مشهد به طور معمول از ساعت 6 صبح تا 21 روی خط سرویس‌دهی به همشهریان ارائه خدمت می‌کند.
وی ادامه داد: شهروندان و زائران می‌توانند از خط یک قطار شهری مشهد از این سامانه حمل و نقل ریلی برای تشرف به حرم مطهر و در مسیرهای بازگشت از عزاداری استفاده کنند.
بیژنی افزود: خط یک قطار شهری مشهد در هر سرویس‌دهی 750نفر از مسافران را جابه‌جا می‌کند.

سرویس‌دهی رایگان هزار تاکسی در ظهر عاشورا

مدیرعامل نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، سرویس‌دهی رایگان یک هزار تاکسی در ظهر عاشورا خبر داد.
هادی عطارزاده طوسی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و سازماندهی تیم‌های بازرسی(12اکیپ) در جهت نظارت بر حسن انجام کار تاکسیرانی، تقویت و تامین خودروی مورد نیاز در خطوط حرم رضوی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول