اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه روند تکمیل سیستم یکپارچه شهرسازی؛

استعلامات حوزه شهرسازی شهرداری مشهد الکترونیکی شد

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد گفت: دسترسی سریع، آسان و مطمئن شهروندان به سیستم‌های خدماتی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امروز محسوب می‌شود به همین منظور شهرداری مشهد کوشیده با استفاده از فناوری‌های نوین به خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان بپردازد.

استعلامات حوزه شهرسازی شهرداری مشهد الکترونیکی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد هادی جاوید با اشاره به اینکه بیشترین میزان مراجعات مردم به شهرداری مربوط به حوزه شهرسازی است؛ اظهار داشت: این در حالی است که 60 درصد مراجعات مردم به حوزه شهرسازی نیز در زمینه مقوله دریافت استعلام است.
جاوید بیان داشت: به دلیل حجم بالای مراجعات مردم و در راستای تحقق اهداف چشم انداز، شهرداری مشهد از سال گذشته اقدام به راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی نموده است که هم اکنون این سیستم در تمام مناطق شهرداری نصب و راه اندازی شده است.

کاهش 60 درصدی مراجعات مردم به شهرداری با الکترونیکی شدن استعلامات
وی با اشاره به برون سپاری فعالیت‌های این حوزه به دفاتر مهندسی به منظور تسهیل در مراجعات و پاسخگویی به شهروندان خاطر نشان کرد: با فعال‌سازی استعلام الکترونیکی توانسته ایم 60 درصد از کل درخواست‌ها و مراجعات شهروندان را به شهرداری کاهش دهیم و از هفته آینده شهروندان می‌توانند علاوه بر پیگیری مراحل پروانه و پایان کار به صورت الکترونیک، استعلامات را نیز الکترونیکی دریافت کنند.
معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد اظهار داشت: با به کارگیری فن‌آوری پاسخگویی آنلاین، شهروندان بدون مراجعه حضوری به شهرداری می‌توانند پرونده‌های کاری خود را دنبال کرده و به سرعت آنها انجام دهند. 

 100دفتر مهندسی در مشهد؛ آماده ارائه خدمات شهرسازی به شهروندان
جاوید با بیان اینکه ارائه این خدمت در دفاتر مهندسی و دفاتر پیشخوان دولت قابل دسترسی است، افزود:‌ تا کنون تعداد 100 دفتر مهندسی برای ارائه خدمات شهرسازی اعلام امادگی کرده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: امکان مشاوره شهرسازی و ... به صورت الکترونیکی محقق می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری شهردار ادامه داد: با پیگیری‌های مستمری که پس از استقرار سیستم یکپارچه شهرسازی در مناطق مختلف شهرداری صورت گرفت، هم اکنون از 70 درصد پایداری و کیفیت اطلاعات به بیش از 85 درصد در کیفی سازی و خودکار سازی اطلاعات دست یافته ایم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول