اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

تشکیل شورا بین شهرداری مشهد و نیروی انتظامی اقدامی ارزنده‌ای است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تشکیل شورای مشترک بین شهرداری و نیروی انتظامی کار ارزنده‌ای است.

تشکیل شورا بین شهرداری مشهد و نیروی انتظامی اقدامی ارزنده‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم در جلسه مشترک با شهردار مشهد اظهار داشت: تشکیل شورای مشترک بین نیروی انتظامی و شهرداری مشهد کار ارزنده‌ای است و می‌تواند آثار خوبی را به دنبال داشته باشد.
وی افزود: در موضوع قانون جدید جرائم راهنمایی و رانندگی که از اول دی ‌ماه 1390 اجرایی می‌شود نیاز به اطلاع‌رسانی دقیق به مردم هستیم که شهرداری می‌تواند کمک خوبی در این راستا داشته باشد.
امیری‌مقدم تصریح کرد: با اقدامات خوبی که همکاران ما در نیروی انتظامی انجام داده‌اند، شاهد کاهش چشمگیر تلفات در شهرها و جاده‌ها بودیم که بسیار ارزشمند و مفید است زیرا حفظ جان یک شهروند هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی تشکیل جلسات مشترک با شهرداری را بسیار مفید دانست و گفت: بسیاری از مشکلات که در حوزه ترافیکی در سطح شهر مشاهده می‌شود با هماهنگ‌هایی که بین نیروی انتظامی و شهرداری وجود دارد قابل حل است.
امیری‌مقدم تاکید کرد: در حوزه نظم و امنیت علاوه بر موضوعات ترافیکی، حوزه‌های انتظامی هم از اهمیت خاصی برخوردار هستند و این دو به هم مرتبط بوده و باید هر دو حوزه مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گیرند.
امیری‌مقدم ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات مشترک نیروی انتظامی و شهرداری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی و اطلاع‌رسانی،کارهای مشترکی انجام شود و موضوعات و مشکلات مختلف در این شورا مطرح و برای آن چاره‌اندیشی صورت پذیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول