اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فروزان‌مهر نخستین مشاور ستادی شهرداری مشهد شد

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای که با حضور معاون خدمات شهری، مدیر روابط عمومی و معاون برنامه‌ریزی و نظارت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد مرتضی فروزان‌مهر به عنوان نخستین مشاور ستادی شهرداری مشهد معرفی شد.

‌فروزان‌مهر نخستین مشاور ستادی شهرداری مشهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، در این جلسه که در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد تشکیل شد، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به حضور موثر گروه مشاوران جوان درحوزه مدیریت شهری اظهار داشت: به کارگیری مشاوران در حوزه مدیریت و خدمات شهری به بالا بردن کیفیت کارها کمک می‌کند؛ استفاده از مشاوران در کارهای فنی و اصولی اجباری است و مسئولین باید از آن پیروی کنند؛ در همین راستا مرتضی فروزان‌مهر به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور خدمات شهری منصوب شد.
رمضان‌علی شورابی اظهار داشت: در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری به دلیل گستردگی سطح برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها به مشاوران جوان نیاز داریم تا با کمک آنها نقایص برنامه‌ها را برطرف کنیم و کارها را سریع‌تر پیش ببریم.
وی در ادامه با اشاره به وظایف مشاوران در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: مشاور باید بازوی اجرایی یک سازمان باشد و از بیرون بدون ملاحظات سازمانی معایب کار را بررسی و راهکارهای مناسب را ارائه کند.
همچنین در این جلسه مدیر روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، کلیاتی در مورد فعالیت‌های این گروه در عرصه‌های مختلف شهری ارائه کرد و افزود: گروه مشاوران جوان از طریق آشناسازی، حساس‌سازی و فعال‌سازی جوانان به افزایش سطح مشارکت علمی آنان در حوزه مدیریت شهری می‌پردازد و با تشکیل کارگروه‌های مختلف در مناطق، ایده‌های جوانان را شناسایی و زمینه لازم برای اجرای طرح‌ها و ایده‌های آنان را فراهم می‌کنند.
علی بادیانی یادآور شد: بنا به پیشنهاد شهردار مشهد، مشاوران جوان باید با نگاهی نقادانه در جهت ارائه خدمات مناسب و بهتر به شهروندان، مدیران شهرداری را در این زمینه یاری کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول