اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی:

ورود بخش خصوصی در سیلوهای آذربایجان غربی تحول آفرین شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: ورود پیدا کردن سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجب شکل‌گیری تحول اساسی در سیلوهای مناطق مختلف آذربایجان غربی شد و ظرفیت آنها را افزایش داد.

ورود بخش خصوصی در سیلوهای آذربایجان غربی تحول آفرین شد
هوشمند جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در این حوزه بین سایر استان‌های کشور از جایگاه خوبی برخوردار است، اظهار داشت: در سال 1384 نهضت سیلو سازی در کشورمان آغاز شد که به دلیل ورود پیدا کردن فعالان بخش خصوصی حدود 600 هزار تن به ظرفیت سیلوهای این استان اضافه شد.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون در حوزه ساخت سیلو و ایجاد محل ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان غربی تحول‌های زیادی ایجاد شده و تا حدود زیادی به ظرفیت سیلوهای استان اضافه شده است که محقق شدن این امر مرهون حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تلاش آنها است، بر این اساس باید بیش از پیش در راستای به‌کارگیری ظرفیت‌های این بخش تلاش شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: همجواری آذربایجان غربی با سه کشور ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق در حوزه صادرات گندم برای استان ما جایگاه ویژه‌ای ایجاد می‌کند لذا باید در این حوزه به طور دقیق و کاربردی با همت همه مسئولان برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در زمینه تولید گندم باکیفیت یکی از شش استان برتر کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: این امر با همکاری همه مسئولان محقق شده است به طوری که مسئولان سازمان جهاد کشاورزی در مبارزه با آفات اقدامات موثری انجام دادند و سازمان تعاون روستایی نیز در موضوع خرید گندم از روستاهای صعب‌العبور کمک‌ موثری به این دستگاه ارائه کرد.
این مسئول با بیان اینکه برای سال جاری برنامه‌های زیادی در دست اقدام است، ادامه داد: تشکیل کارگروه ویژه کیفیت نان با مسئولیت سازمان بازرگانی و دبیری شرکت غله یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است همچنین همکاری در زمینه توزیع گندم، آرد و نان هم از برنامه‌های دیگرمان محسوب می‌شود.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی اظهار داشت: برپایی کارگاه‌های آموزشی برای نانوایان، تحویل گندم باکیفیت به کارخانه‌های آرد و نان، ایجاد تیم کارشناسی در زمینه توزیع گندم، آرد و نان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است که این برنامه‌ها در صورت همکاری و مساعدت سایر متولیان امور به طور قطع باکیفیت بیشتری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول