اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی سیلوی آرتا گندم سبلان

خبرگزاری فارس: فرماندار نمین از پیشرفت 70 درصدی سیلوی 60 هزار تنی آرتا گندم سبلان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی سیلوی آرتا گندم سبلان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سیدتقی دریتیم پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزا در نمین اظهار داشت: کارخانه آرتا گندم سبلان با 40 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.
وی بیان داشت: با احداث کامل این پروژه که شامل 10 کندو است، بیش از 60 هزار تن گندم ذخیره‌سازی شده و برای 16 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.
فرماندار نمین به سابقه فرهنگی و گرایش سرمایه‌گذاران به این منطقه با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: کارخانه‌های متعدد شرکت آرتا پلاست چند سال است که در این منطقه احداث شده و بخشی از واحدهای آن تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
دریتیم اظهار داشت: برای احداث این کارخانه بیش از 25 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار و مجری طرح سرمایه‌گذاری شده و با 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دیگر این پروژه که از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول از ظرفیت اشتغال این کارخانه به تعداد 300 نفر به صورت مستقیم خبر داد و افزود: احداث فازهای متعدد شرکت آرتا پلاست سبب شده تا اشتغال مولدی برای جوانان بیکار منطقه فراهم شود.
این مسئول همچنین از احداث اولین کارخانه تولید گیاهان دارویی و کشت سنتی آن به همت شرکت تعاونی برگ سبز نمین خبر داد و گفت: این مجموعه در 14 هکتار نسبت به پرورش و عمل‌آوری گیاهان دارویی و بسته‌بندی آن اقدام می‌کند.
وی تصریح کرد: مجریان کارخانه تولید گیاهان دارویی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری خواهند کرد که 500 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نمین در پایان سخنان خود پیشرفت این پروژه را نیز 40 درصد اعلام کرد و افزود: شرکت تعاونی برگ سبز نمین با اشتغالزایی 26 نفر اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول