اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

اختصاص بیشترین اعتبارات فرهنگی کشور به مازندران

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: مازندران بیشترین اعتبارات فرهنگی را از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به خود اختصاص داد.

اختصاص بیشترین اعتبارات فرهنگی کشور به مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر روفیا مجیدی ظهر امروز در آیین افتتاح دوره بازآموزی و ارتقای سطح مربیان طرح رحمت استان‌های گیلان و مازندران که در مرکز تربیت معلم قائمشهر به مدت سه روز در حال برگزاری است، اظهار داشت: در سال جاری با توجه به اختصاص بودجه مناسب 33 هزار نفر از زنان خانه‌دار از والدین دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مازندران در این طرح شرکت کرده‌اند.
جانشین مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اعتبار فرهنگی تخصیصی سال جاری را در این بخش یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از سال 85 تاکنون 80 هزار نفر مورد آموزش قرار گرفته‌اند.
وی با تصریح اینکه کودکان امروز دارای ذهنی روشن و جستجوگر و به روز هستند، تاکید کرد: مربیان طرح رحمت باید به علوم روز مسلط باشند تا پرسش‌های دانش‌آموزان بر زمین نماند و همیشه توضیحی منطقی و جوان‌پسند برای پاسخ به آنان داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ما با اجرای این طرح و آموزش افراد به خانه‌های مردم نفوذ می‌کنیم، در شهرستان‌هایی که برای اجرای طرح به خوبی وارد عمل شده‌اند آمار طلاق کاهش یافته است.
مجیدی ادامه داد: شهرستان تنکابن در کاهش طلاق با اجرای دقیق و مناسب طرح رحمت موفق عمل کرده است.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان آموزش را با رویکرد دینی می‌پذیرند، با نهادینه کردن فرهنگ دینی کاهش طلاق را که یک آسیب جدی اجتماعی است کاهش داده‌ایم.
مجیدی با تاکید بر به روز کردن فرهنگ دینی افزود: گرایش نسل جوان را به سمت اینترنت و ماهواره باید با برنامه‌های نوین به حداقل رساند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول