اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاددانشگاهی کرمان:

ارج نهادن عالم جزو فرهنگ دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: ارج نهادن عالم جزو فرهنگ دینی ملت ایران و احترام به عالم برای هر مسلمانی واجب است.

ارج نهادن عالم جزو فرهنگ دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا کامیاب‌مقدس ظهر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و تجلیل از برترین‌های پژوهشی و فناوری در جهاددانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: تجلیل از عالمان، پژوهشگران و محققان یکی از اجزای فرهنگ اسلامی ملت ایران است و بر اساس دستورات اسلام وظیفه هر مسلمانی است که به عالمان احترام بگذارد.
وی با اشاره به هدف هفته پژوهش اذعان داشت: برگزاری هفته پژوهش در کشور در سال سبب تقویت روحیه پژوهش و تحقیق می‌شود و تجلیل از برترین‌های عرصه پژوهشی زمینه‌ساز تقویت روحیه رقابتی در مسائل علمی است.
کامیاب تصریح کرد: نمایشگاه هفته پژوهش در استان کرمان سال جاری در جهاددانشگاهی از 22 تا 28 آذر‌ماه جاری برای بازدید عموم دایر بود و با استقبال خوبی روبه‌رو شد.
وی عنوان کرد: هفته پژوهش و قد‌ر نهادن به تحقیقات و علم نیاز کشور است و این مراکز علمی و مؤسسه‌های علمی و پژوهشی هستند که باید سند چشم‌انداز بیست ساله را اجرا کنند.
کامیاب با توجه به طرح‌های پژوهشی کرمان در هفته پژوهش تصریح کرد: استان کرمان سال جاری در بخش معدن، پزشکی و تولید ماشین در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه تهران خوب ظاهر شد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اما با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان کرمان ما هنوز راه‌های زیادی برای پیشرفت‌های بیشتر داریم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول