اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون جهاد دانشگاهی از مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از مجتمع علمی‌، آموزشی و اداری جهاد دانشگاهی زنجان بازید کرد.

بازدید معاون جهاد دانشگاهی از مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا زجاجی ظهر امروز از روند احداث مجتمع علمی، تحقیقاتی و اداری جهاد دانشگاهی مرکز زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات اجرایی آن قرار گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی زنجان در قالب مجتمع علمی‌، آموزشی و اداری در 10 هزار متر مربع احداث می‌شود.
مهدی عباسی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست این مجتمع بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: همه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی برای افتتاح این مجموعه در شهر زنجان انجام شده است.
وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی مجتمع علمی‌، آموزشی و اداری جهاد دانشگاهی زنجان خاطرنشان کرد: تا مرداد ماه سال آینده این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری رسیده و از خدمات آن استان بهره‌مند می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: برای اتمام این مجتمع پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در فازهای مختلف اختصاص می‌یابد.
وی با بیان اینکه تاکنون پیشرفت این پروژه مطلوب است، یادآور شد: این مجتمع در راستای ارائه خدمات مختلف از سوی جهاد دانشگاهی که همواره پیشتاز اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی است احداث می‌شود.
عباسی با اشاره به اینکه سه یال برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و اداری این یال‌ها اجرایی می‌شود.
وی از افتتاح پیشرفته‌ترین آزمایشگاه بیو فناوری مواد زیستی در این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این آزمایشگاه سال آینده در این ساختمان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه بیو فناوری مواد زیستی به عنوان پیشرفته‌ترین آزمایشگاه شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود که از سال آینده خدمات مختلفی را به منطقه شمال‌غرب ارائه می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول