اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 20 دی ماه صورت گیرد؛

مطالعات محیط زیستی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی موظف است تا 20 دی‌ماه مطالعات محیط زیستی مهندسین مشاور در خصوص شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را انجام و آن را به اداره کل محیط زیست ارسال کند.

مطالعات محیط زیستی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش صنعت و معدن اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی موظف است تا مورخ 20 دی‌ماه مطالعات محیط زیستی مهندسین مشاور در خصوص شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را انجام و آن را به اداره کل محیط زیست به منظور اخذ نتیجه قطعی ارسال کند.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با توسعه شهرک صنعتی قهاوند نیز بازدیدهای موردنظر انجام شود و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز باید مطالعات زیست‌شناسی شهرک صنعتی بوعلی 2 را تا مورخ 15 دی‌ماه تحویل دهد.
فرماندار همدان بیان داشت: انتقال فاضلاب کارخانجات بلوار فرودگاه به تصفیه‌خانه جورقان از مصوبات هیئت دولت و جزو درخواست‌های عمومی است که بسیار اثرگذار بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: صنایع دستی از مباحث مهمی است که در برخی فعالیت‌ها به فراموشی سپرده شده و این در حالی است که برخی از صنایع دستی دارای اشتغال بالا و ارزش افزوده بسیاری هستند که باید زیرساخت های مناسب در این خصوص انجام شود.
قهرمانی‌مطلق تصریح کرد: با توجه به اهمیت صنایع دستی باید تلاش شود تا بسترسازی مناسب انجام شود و راهکارهای صنایع‌دستی آسیب‌شناسی شود تا بتوانیم در راستای شناساندن هر چه بهتر صنایع دستی گام برداریم.
وی اذعان کرد: اگر صنعتگران فعال در بخش صنایع‌دستی بتوانند فعالیت خود را به روز کرده و از انرژی‌های قانونمند شده در هدفمند شدن یارانه‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنند می‌توانیم به سمت تولیدات هدفمند با ارزش افزوده بالا حرکت کنیم.
فرماندار شهرستان همدان در پایان سخنانش گفت: بازارچه محلی صنایع دستی در محوطه اکباتان از جانمایی مطلوبی برخوردار است و با اعتبار پیش‌بینی شده به همراه کار کارشناسی باید تلاش شود تا با فراخوان عمومی بخش خصوصی را وارد عرصه اجرایی کنیم.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول