اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنایع و معادن گناباد:

گناباد 50 واحد صنعتی آسیب‌پذیر دارد

خبرگزاری فارس: رییس اداره صنایع و معادن گناباد گفت: در گناباد نزدیک به 50 واحد آسیب‌پذیر وجود دارد که کارخانه‌های چینی تقدیس، دیرگداز و آجرفشاری از همه آسیب‌پذیرتر هستند.

گناباد 50 واحد صنعتی آسیب‌پذیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدرضا رادفر ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی گناباد، اظهار داشت: در شهرک صنعتی گناباد همه واحدها گازکشی شده است و اداره صنایع و معادن گناباد پیگیر گازکشی در ناحیه کوثر نیز هست. 
رئیس اداره صنایع و معادن گناباد افزود: واحدهای صنعتی اگر در پرداخت هزینه گاز مشکل داشته باشند باید این هزینه تقسیط شود.
رادفر افزود: کارت اعتباری انرژی ستاد تحول صنایع و معادن بعد از هدفمندی یارانه‌ها به منظور کمک به واحدهای صنعتی تشکیل شد.
وی تصریح کرد: قرار بود از هدفمند کردن یارانه‌ها 30 درصد وارد بخش صنعت و معدن شود که بتوانند واحدهای آسیب‌پذیر را کمک باشند که این کار تاکنون انجام نشده است.
رادفر افزود: در گناباد نزدیک به 50 واحد آسیب‌پذیر وجود دارد که کارخانه‌های چینی تقدیس، دیرگداز و آجرفشاری از همه آسیب‌پذیرتر هستند.
مدیرعامل کارخانه چینی تقدیس گناباد نیز در ادامه اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه‌ای است که می‌تواند قالب‌های پرسمان را در کارخانه تولید کند.
محمدعلی مرادی افزود: کارخانه چینی تقدیس و کارخانه زرین تنها کارخانه‌هایی هستند که دکور داخل لعاب تولید می‌کنند که سالم‌ترین جنس موجود در دنیا است.
مرادی افزود: این کارخانه در سه جنس درجه یک تقدیس، درجه دو نفیس، درجه 1.5پارمیس ظروف چینی را تولید می‌کند که بستگی به وزن، سختی لعاب، دمای پخت بالا و نور گذاری و... دارد.
وی خاطرنشان ساخت: از شروع برداشتن سوبسیدها قرار شده که 30 درصد از درآمد به بخش صنعت داده شود که این کار صورت نگرفته است.
وی تصریح کرد: از 24 کارخانه چینی در ایران 19 کارخانه به خاطر افزایش هزینه‌ها و واردات بی‌رویه تعطیل شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول