اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

ادغام وزارتخانه‌ها موجب پیشرفت فعالیت‌های صنعتی و تجاری است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: با ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، زمینه پیشرفت فعالیت‌های تجاری و صنعتی در کشور بیش از پیش فراهم می‌شود.

ادغام وزارتخانه‌ها موجب پیشرفت فعالیت‌های صنعتی و تجاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل مرحمتی ظهر امروز در جلسه تشریح وظایف اداری اظهار داشت: هدف اصلی ما در انجام امور محوله سازمانی رضایت مندی ارباب رجوع است.
وی افزود: با توجه به ادغام دو سازمان بازرگانی و صنایع و معادن، سرپرستان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان باید اطلاعات مربوط به حوزه صنعت، معدن و بازرگانی را به‌روز شده در اختیار داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی متقاضیان در حوزه‌های مختلف باشند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر اضافه کرد: مدیران ادارات شهرستان‌های تابعه باید تعامل و همکاری لازم را با فرماندار و نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی شهرستان مربوطه را بیشتر کرده تا نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم پاسخگو باشند.
مرحمتی گفت: از مدیران شهرستان‌ها تقاضا می‌شود برای سرعت بخشیدن به انجام امور محوله و تعهدات سازمانی برای هر کدام از حوزه‌های کاری، کارگروهی تشکیل و کارشناس ویژه‌ای را مشخص کنند.
وی تاکید کرد: ضروری است این جلسه هر ماه یکبار تشکیل داده و گزارش عملکرد مدیران ادارات در شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
مرحمتی بیان کرد: با ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، زمینه پیشرفت فعالیت‌های تجاری و صنعتی در کشور بیش از پیش فراهم می‌شود.
وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی موثر بین دو بخش صنایع و معادن و بازرگانی است و از تمام کارشناسان سازمان انتظار می‌رود نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف کاری ارائه کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات کارشناسی در سازمان تصریح کرد: تا اعلام چارت جدید از سوی وزارت متبوع، روند کاری در بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی فعلا طبق روال گذشته انجام می‌شود.
مرحمتی افزود: در هفته دولت امسال سازمان صنایع و معادن رتبه هفتم و سازمان بازرگانی رتبه پنجم را در استان کسب کردند و ضروری است تلاش شود در سال‌های آینده به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم.
وی گفت: در ارتباط با تحقق اشتغال در بخش صنایع، معادن و بازرگانی رتبه اول در استان دارا هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول