اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد:

ارائه جدیدترین دستاوردهای دانشگاه صنعتی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: کارشناس پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از حضور این دانشگاه با جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

ارائه جدیدترین دستاوردهای دانشگاه صنعتی کرمانشاه
عقیل الوندمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه جدیدترین طرح‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه به منصه ظهور گذاشته است.
وی ادامه داد: طرح توربین بادی عمود محور و بالگرد عمود پرواز چهار ملخه مدل quadrocopter از دستاوردهای برتر دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه بوده که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان عرضه شده است.
کارشناس پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: تیم‌های دانشجویی این دانشگاه با همکاری اساتید برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه، ست آموزشی شبیه ساز پرواز، دستگاه اندازه‌گیری نرمی قیر و دستگاه تست غشا جریان متقاطع را در سال جاری اختراع کرده‌اند.
الوندمنش افزود: تیم‌های پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مشکل نداشتن اعتبار و بودجه تحقیقاتی مواجه نیستند و همه امکانات تحقیقاتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
وی به دستگاه اندازه‌گیری لختی دورانی اشاره کرد و گفت: میز هیدرولیک خنک کننده و دستگاه اندازه‌گیری نقطه ابری شدن، ریزش و انجماد مواد نفتی از دیگر اختراعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای ارائه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری است.
کارشناس پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده و پژوهشگران برای تجاری‌سازی و تبدیل ایده‌ها و مقالات خود به محصولات صنعتی می‌توانند به آن مراجعه کنند.
الوندمنش تصریح کرد: دغدغه دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه صنعتی کرمانشاه برطرف کردن مشکلات علمی کشور بوده و جشنواره محور نشدن پژوهش‌ها از اهداف اصلی این دانشگاه است.
شایان ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران استان کرمانشاه روز یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه در پارک شاهد شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول