اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد:

کسب سه سهمیه المپیک لندن برای ایران

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به کسب سه سهمیه المپیک برای ایران توسط مردان دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواران ایرانی فرصت کسب یک سهمیه دیگر را نیز دارند.

کسب سه سهمیه المپیک لندن برای ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی زنگی‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چندین شهر ایران پیست‌هایی در آستانه راه‌اندازی است، اظهار داشت: پیست‌های مورد نظر در شهرهای مشهد، کرمان، تبریز و ساری احداث شده‌اند که به مرور به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با بیان اینکه ساخت پیست‌های دوچرخه سواری متعددی هم در شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کار اجرایی پیست‌های دو شهر یزد و اراک آغاز شده است.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به اینکه ساخت یک پیست دوچرخه سواری در زنجان نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: نقشه اولیه پیست دوچرخه سواری طراحی شده زنجان یکی از مجهزترین پیست‌های کشور و آسیا است.
وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت دوچرخه سواری بانوان گفت: بانوان در حال حاضر در دوچرخه سواری فعالیت خوبی دارند.
زنگی آبادی با اشاره به کسب مقام قهرمانی توسط یکی از بانوان دوچرخه سوار در مسابقات آسیایی اضافه کرد: با توجه به اینکه مدال‌های توزیع شده در بین بانوان به اندازه آقایان است، برای ارتقا در رنکینگ‌های بین‌المللی باید از ظرفیت ورزش بانوان استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه بانوان دوچرخه سوار ایرانی موفق به کسب ورودی المپیک لندن نشده‌اند، ابراز امیدواری کرد، در المپیک بعدی بانوان دوچرخه سوار ایرانی موفق به کسب امتیازهای ورودی شوند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: سه دوچرخه سوار مرد موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک در رشته جاده شده‌اند و مردان دوچرخه سوار شانس کسب یک سهمیه دیگر را هم دارند که باید تا پایان سال جاری در مسابقات مختلف بین‌المللی شرکت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد تا با کسب یک سهمیه دیگر جمع دوچرخه سواران ایرانی حاضر در المپیک لندن به چهار نفر برسد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول