اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای دیلم خبر داد:

تعطیلی ۲ واحد صنفی توزیع مواد غذایی در دیلم

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای دیلم از تعطیلی دو واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

تعطیلی ۲ واحد صنفی توزیع مواد غذایی در دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فاطمه علیمرادی جمعه شب در حاشیه نشست کمیته ساماندهی اورژانس‌های پیش و بین بیمارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی دو واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر دیلم تعطیل و پلمب شد.
وی افزود: با همکاری ماموران اماکن نیروی انتظامی و بازرسان بهداشت محیط دو واحد شیرینی فروشی و غذای بیرون بر به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شد.
علیمرادی تصریح کرد: این دو واحد عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رفع مشکلات بهداشتی با وجود مهلت قانونی داده شده برای رفع نواقص و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان از سوی شبکه تعطیل و پلمب شدند.
این مسئول اضافه کرد: مشکلات این دو صنف شامل عدم بهسازی و عدم رعایت شرایط بهداشتی محل کسب مثل عدم رعایت بهداشت فردی و استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف گیاهی برای توزیع مواد غذایی بوده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در این نشست در ارتباط با نشست کمیته ساماندهی اورژانس‌های پیش و بین بیمارستانی خواستار رفع مشکلات موجود در اورژانس‌های شهری و بین جاده‌ای توسط مسئولان مربوطه و تجهیز کردن آمبولانس‌های شهرستان و همچنین برنامه ریزی جهت رفع این مشکلات شدند.
در این نشست سرپرست بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) و مسئول اورژانس 115 شهرستان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده درراستای مصوبات جلسه قبل و آمار اعزام پیش بیمارستانی و بین بیمارستانی ارائه دادند.
در پایان این نشست مشکلات موجود در اعزام بیماران در هفت ماه گذشته سال جاری و نقطه نظرات و پیشنهادات برای رفع مشکلات توسط اعضا بیان شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول