اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه سال گذشته؛

256 هزار کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی در بوشهر امحا شد

خبرگزاری فارس: مدیر سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: 256 هزار و 688 کیلوگرم موادغذایی، آرایشی و بهداشتی به ارزش 25 میلیارد و 82 میلیون ریال را براساس ماده 42 و 43 قانون سازمان اموال تملیکی با حضور شورای انهدام، امحا کردیم.

256 هزار کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی در بوشهر امحا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی سلطان‌محمدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به اینکه سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی یکی از سازمان‌های اقتصادی زیر مجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی است وظایف شغلی آن تخصصی و حاکمیتی است که با شعار امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم انجام وظیفه می‌کند.
وی افزود: با تحویل گرفتن مسئولیت در استان بوشهر کالاهای تعیین تکلیف نشده سنواتی و انهدامی بسیاری از سال‌های گذشته در گمرکات اداره بنادر و دریانوردی این استان وجود داشت که در سال‌های 88 و 89 با تلاش همکاران و تعامل دستگاه‌های مرتبط این میزان اکنون به روز شده است.
وی اضافه کرد: در مدت سه سال مدیریت در استان بوشهر 39 میلیارد و 582 میلیون ریال فروش اموال منقول و در مجموع 2 هزار و 308 پرونده متروکه، قاچاق، ضبطی و قضایی تعیین تکلیف شد.
سلطان محمدی اظهار داشت: در همین مدت 256 هزار و 688 کیلوگرم مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به ارزش 25 میلیارد و 82 میلیون ریال را براساس ماده 42 و 43 قانون سازمان اموال تملیکی با حضور شورای انهدام، امحا کردیم.
وی بیان کرد: در اموال غیرمنقول نیز 266 پرونده وثیقه‌ای به مراجع قضایی ارسال شد که 31 پرونده منجر به صدور سند، 141 پرونده توسط مراجع قضایی کان لم یکن، 11 پرونده به مبلغ 2 میلیارد و 516 میلیون ریال به وثیقه گذارها فروخته شده است و 83 پرونده باقی مانده در دست اقدام و رسیدگی است.
سلطان محمدی گفت: در سال جاری به دلیل عملکرد مناسب این اداره مدیریت بوشهر به عنوان مدیر برتر شش ماهه اول سال 90 انتخاب شد.
معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز گفت: استان بوشهر از استان‌های موفق در بحث اموال تملیکی است و به همین خاطر در شش ماهه اول سال جاری مدیریت این استان به عنوان مدیر برتر کشوری برگزیده شده است.
غلامرضا علی‌تبار افزود: استان فارس و بوشهر در اموال تملیکی در ورود، خروج و فروش کالا در تعامل نزدیک، متمم و مکمل یکدیگر هستند و تاکنون بخش اعظم کارهای استان فارس از طریق بوشهر انجام می‌شد به همین دلیل تصمیم گرفته شد برای انجام بهتر امور مدیر سازمان در استان بوشهر به استان فارس منتقل شود.
علی‌تبار بیان کرد: در سطوح مدیریتی کلان منافع نظام اولی بر منافع یک استان، شهرستان و یا یک شهر است از این رو برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر و دستیابی به اهداف مورد نظر گاهی چینش مدیریتی تغییر می‌کند.
در پایان آیین از خدمات علی سلطان محمدی مدیرکل سابق جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تقدیر و اسلام ریحان‌زاده به عنوان مدیر جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی استان بوشهر معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول