اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خبر داد:

سنجش واحدهای عملیاتی مراکز بهداشتی دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: برای ارزیابی عملکرد واحدهای عملیاتی مراکز بهداشتی درمانی، این واحدها مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

سنجش واحدهای عملیاتی مراکز بهداشتی دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در نشست مدیران شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات بهداشتی روستاهای بخش مرکزی و امام حسن، جلسات شورای بهداشتی با حضور شورای روستاها و دهیاران برگزار شود.
وی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی مراکز بهداشتی درمانی افزود: برای ارزیابی عملکرد واحدهای عملیاتی مراکز بهداشتی درمانی هر مرکز توسط واحدهای ستادی به ‌صورت شش ماه یکبار مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مراکز مشخص شده و از برترین مرکز تقدیر می‌شود. 
ناصری اجرای این برنامه را در ایجاد انگیزه کاری سرپرستان و پرسنل مراکز مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: حدود و انتظارات در شاخص‌هایی که رتبه ضعیف و متوسط را کسب کرده‌اند، تعیین شده و بخش‌های ضعیف مراکز با مداخله کارشناسان ستادی و سرپرستان مراکز بررسی و تقویت می‌شود.
وی از مسئول بهداشت مدارس خواست به منظور آشنایی با نحوه ارائه مطالب آموزشی به صورت راندم در کلاس‌هایی که پرسنل بهداشت مدارس برگزار می‌کنند، شرکت کند.
رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه بیان کرد: نتایج پیشرفت اجرای طرح نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی در مراکز و خانه‌های بهداشت و نتایج کارکرد سنجش بخش خصوصی در بهداشت مدارس پایان هر فصل در کمیته تجزیه تحلیل آماری ارائه شود.
در این نشست ابتدا مسئولان واحدهای ستادی گزارشی از طرح رتبه‌بندی مراکز بهداشتی درمانی ارائه کردند و در ادامه مسئولان واحدهای آموزش سلامت، دهان و دندان و بهداشت مدارس گزارشی از اجرای طرح‌های نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی، طرح دندان شش دانش‌آموزان و وضعیت واگذاری بهداشت مدارس به بخش خصوصی ارائه کردند.
در ادامه مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در شهرستان در هفته اطلاع‌رسانی ایدز را عنوان کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول