اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بافت:

مرغداری‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه‌ دامپزشکی شهرستان بافت گفت: توصیه‌های بهداشتی توسط مرغداری‌ها باید به صورت خاص رعایت شود.

مرغداری‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سمیه صادقی صبح امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که اطلاع‌رسانی و ایجاد حساسیت جامعه در ارتباط با آنفلوآنزای پرندگان دارد، کلاس آموزشی با حضور مرغداران‌ شهرستان در محل شبکه دامپزشکی برگزار شد.
وی با بیان توصیه‌های بهداشتی که باید توسط مرغداران رعایت شود، بیان کرد: مواردی مانند دفن بهداشتی تلفات یا سوزاندن لاشه‌ها به وسیله لاشه‌سوز و اعلام هرگونه تغییر که علائم بیماری را نشان دهد، باید رعایت شود.
صادقی خاطرنشان کرد: همچنین مرغداری‌ها باید پاکسازی و ضدعفونی کامل سالن و تجهیزات قبل از جوجه‌ریزی و ممانعت از ورود افراد متفرقه به محل مرغداری را رعایت کنند.    
صادقی مرغداران را ملزم به دریافت مجوز جوجه‌ریزی از شبکه دامپزشکی شهرستان و همچنین دریافت مجوز سلامت از منطقه بارگیری جوجه کرده و آنها را به همکاری بیشتر در این زمینه دعوت کرد.
وی همچنین با بیان اهمیت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و احتمال شیوع آن به معرفی بیماری و بیان راه‌های کنترل و پیشگیری آن پرداخت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول