اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام سفر چهارم دولت صورت گرفت؛

تشریح خروجی تصمیمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با پربار خواندن سفر دولت و وزیر بهداشت در سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد، خروجی این سفر را تشریح کرد.

تشریح خروجی تصمیمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد
سید رشید غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سفر چهارم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت بسیار پربار و موثر بوده است.
مسئول اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در قالب سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده، در بازدید از روند پروژه‌ها و وضعیت کنونی حوزه سلامت در این استان، به پیشرفت قابل توجه دانشگاه یاسوج اذعان کرد.
غفاری افزود: از سال 84 تاکنون در این استان بیش از 84 خانه بهداشت، 14 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح روستاهای استان ساخته شده و 36 خانه بهداشت دیگر در دست ساخت بوده که خانه‌ بهداشت گندی‌خوری در سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 12 خانه‌ بهداشت افتتاح شد.
غفاری، کلنگ‌زنی سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در یاسوج دانست و ادامه داد: این سلف سرویس در دو طبقه با زیر بنای دو هزار و 600 متر مربع و 20 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.
مسئول اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه وزیر بهداشت در این سفر از این دانشگاه به‌ویژه پروژه‌های اجرایی اعلام رضایت کرد، گفت: وی در بازدید از خوابگاه 250 نفره دختران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، این خوابگاه را یکی از زیباترین خوابگاه‌های کشور دانست.
غفاری بازدید وزیر بهداشت از پروژه زایشگاه و بخش قلب بیمارستان امام سجاد (ع) را موجب تسریع در روند کار و اتخاذ تصمیمات لازم برای اتمام نهایی آن‌ها دانست.
وی با اشاره به پذیرش هشت دانشجوی رشته دستیاری اطفال در این استان ابراز داشت: مقام عالی وزارت بهداشت و درمان در این سفر آمادگی این وزارت را برای تاسیس رشته‌های جدید در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده که این موضوع می‌تواند رشد و توسعه نظام سلامت را در بعد تخصص محقق کند.
این مسئول اعلام کرد: در این سفر درخواست‌های مردمی بررسی شده و وزیر بهداشت در ملاقات‌های مردمی دستورات لازم برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها را صادر کرده است.
غفاری اضافه کرد: مجموعه ورزشی حضرت علی اکبر (ع) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعتبار 11 میلیارد ریال در 2هزار و 400 مترمربع در سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
مسئول دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: همچنین در سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد پنج مرکز درمانی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد که مرکز بستر درمانی دنا با هزینه یک میلیارد و 100 میلیون ریال به نمایندگی از دیگر مراکز بستر درمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
غفاری افزود: در جریان این سفر معاون آموزشی وزیر و مشاور وی پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات بهداشتی درمانی مردم استان بودند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دو بیمارستان 256 تختخوابی در یاسوج و 128 تختخوابی با میزان پیشرفت بالای 80درصد در شهرستان باشت در حال اجرا بوده که روند پیشرفت آن‌ها و راهکارهای تسریع در بهره‌برداری از آن‌ها در این سفر بررسی شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول