اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان فارس:

ورزش نابینایان فارس نیازمند ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان فارس گفت: 14 رشته ورزشی در بخش نابینایان و کم‌بینایان در این استان فعال است که برای حمایت از برنامه‌های آنها در طول سال نیازمند بیش از 100 میلیون تومان بودجه هستیم.

ورزش نابینایان فارس نیازمند ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالله کمالی سروستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان این استان به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای این هیئت را برآورده کند و دیگر دستگاه‌های مرتبط با ورزش نابینایان باید حمایت خود را از ورزشکاران بیشتر کنند.
وی افزود: دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش استثنایی و سازمان بهزیستی می‌توانند در کنار اداره کل ورزش و جوانان این استان از ورزشکاران نابینایان و کم‌بینایان فارس حمایت کنند تا بیش از گذشته شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در این بخش باشیم.
کمالی تصریح کرد: در حال حاضر 14 رشته ورزشی با نظر فدراسیون به طور رسمی در ورزش نابینایان و کم‌بینایان فعالیت دارند که این رشته‌های ورزشی در استان فارس فعال هستند و به همین منظور برای حمایت از برنامه‌های آنها در طول سال نیازمند بیش از 100 میلیون تومان بودجه هستیم.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان این استان به عنوان متولی ورزش نمی‌تواند تمام این بودجه را تامین کند و می‌طلبد که سایر نهادهای دولتی در کنار استانداری توجه ویژه‌ای به ورزش نابینایان فارس داشته باشند.
سرپرست هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان فارس، با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان این استان به خاطر در اختیار قرار دادن سالن ورزشی ولایت به ورزش نابینایان گفت: این اقدام که ناشی از شناخت از ورزش فارس است، کمک شایانی به ورزش نابینایان می‌کند و در نظر داریم با تکمیل امکانات مورد نظر در این سالن، از سال آینده درآمدزایی مورد نظر را در این محل داشته باشیم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های مورد نیاز ورزشکاران زیر پوشش این هیئت را تامین کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 30 میلیون تومان برای تامین امکانات این سالن ورزشی هزینه کرده‌ایم و به عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های هیئت باید تلاش کنیم با همکاری مبادی ذی‌ربط وسیله ایاب و ذهاب ورزشکاران برای پرداختن به ورزش تامین شود.
کمالی سروستانی به افتخارآفرینی ورزشکاران نابینا و کم‌بینای این استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری در رشته‌هایی نظیر دو و میدانی، شنا و فوتبال در سطح کشور افتخارات بسیاری را کسب کردیم و در حال حاضر 20 ورزشکار استان فارس به طور مستمر در اردوی تیم‌های ملی و ترکیب تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور دارند.
وی به حضور چهار ورزشکار و یک مربی در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های فوتبال نابینایان قهرمانی آسیا در ژاپن اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم این افتخارآفرینان با مدال به کشور بازگردند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات ورزش نابینایان فارس بیفزایند.
سرپرست هیئت نابینایان و کم‌بینایان این استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک سهمیه حضور در رقابت‌های پارالمپیک لندن توسط حسن عسکری دو و میدانی‌کار پر افتخار این استان به دست آمده و امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون و دیگر مسئولان شرایط تمرینی مناسب برای این قهرمان فراهم شود تا وی بتواند در این رقابت‌های مهم برای ایران عزیز و فارس پر افتخار با مدال‌آوری، شادی را به ارمغان بیاورد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول