اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نابینایان زنجان خبر داد:

فعالیت نابینایان زنجانی در پنج رشته ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نابینایان زنجان با اشاره به فعالیت ورزشکاران زنجانی در پنج رشته ورزشی گفت: ورزشکاران زنجانی در رشته‌های شنا، دوچرخه، دو و میدانی، شطرنج و گلبال فعالیت می‌کنند.

فعالیت نابینایان زنجانی در پنج رشته ورزشی
محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور تیم بانوان گلبال استان زنجان در لیگ دسته 2 خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دو به زودی در قزوین برگزار می‌شود، که تیم زنجان نیز در آن مسابقات حضور می‌یابد.
وی تیم دو و میدانی نابینایان استان زنجان را یکی از تیم‌های عنوان‌دار کشور برشمرد و گفت: فرزاد کرمی نیز موفق به کسب امتیاز ورودی به پارالمپیک لندن شده است.
رئیس هیئت نابینایان استان زنجان همچنین از عضویت میرعماد موسوی در تیم ملی شطرنج نابینایان خبر داد.
وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده برای ورزشکاران دوچرخه سوار نابینای زنجانی گفت: فدراسیون، محل استقرار انجمن دوچرخه سواری نابینایان را به زنجان واگذار کرده است.
محمدی تاکید کرد: بین 70 تا 80 ورزشکار نابینا در استان زنجان فعالیت ورزشی می‌کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نحوه حمایت مسئولان استان زنجان از ورزش نابینایان تصریح کرد: ورزش نابینایان به دلایلی خاص بسیار هزینه‌بر است.
رئیس هیئت نابینایان استان زنجان ادامه داد: تربیت‌بدنی استان زنجان به همراه بهزیستی حمایت‌های خوبی از ورزش نابینایان می‌کنند ولی نیازها بیشتر از اینهاست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول