اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کردستان تاکید کرد:

توجه ویژه به ورزش نابینایان و کم‌بینایان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: به دلیل اهمیت توجه به ورزش در میان نابینایان و کم‌بینایان، ضروریست توجه ویژه‌ای به این امر در استان داشته باشیم.

توجه ویژه به ورزش نابینایان و کم‌بینایان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با نمایندگان هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان با بیان مطلب فوق خطاب به آنان، اظهار داشت: محدودیت‌های جسمی نباید شما عزیزان را از توجه به ورزش و کسب سلامت جسمانی دور نگه دارد.
وی ایجاد نشاط، حضور در میان مردم و برقراری ارتباط سالم اجتماعی، بالا بردن قوای جسمانی، تقویت اعتماد به نفس و کسب موفقیت‌های فردی و اجتماعی را از جمله مزایای ورزش دانست و افزود: خوشبختانه امروز ورزش نابینایان و کم بینایان در سطح کشوری و بین‌المللی جایگاه واقعی خود را بدست آورده است.
استاندار کردستان افزود: این واقعیت مسئولان استان را بر آن می‌دارد تا تلاش خود را برای فراهم آوردن امکانات لازم به منظور دسترسی آسان این عزیزان به اماکن و تجهیزات ورزشی دوچندان کنند.
شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه مسئولان و مدیران اجرایی استان به مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جوانان و ورزشکاران تاکید کرد و گفت: به دلیلی ارتباط مداوم با مردم به مسایل جاری ادارات و عملکرد مدیران در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان اشراف داشته و در صورت مشاهده یا در جریان قرار گرفتن از برخورد نامناسب با ارباب رجوع، با متخلفان به شدت برخورد می کنیم.
پیش از سخنان استاندار کردستان نمایندگان هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان به بیان مشکلات و به ویژه کمبود اعتبارات این هیئت پرداختند.
گفتنی است؛ هم اکنون سه رشته از 10 رشته ورزشی نابینایان و کم بینایان در استان کردستان فعال هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول