اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره وام کمیته امداد استان اردبیل:

کمیته امداد اردبیل 3.6 میلیارد تومان وام کارگشایی پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور وام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل مبلغ 3.6 میلیارد تومان وام کارگشایی به نیازمندان پرداخت کرده است.

کمیته امداد اردبیل 3.6 میلیارد تومان وام کارگشایی پرداخت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قدیر حسن‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اشتغال نهاد کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت:‌ این میزان وام و تسهیلات بانکی در حوزه‌های درمانی، فرهنگی، تأمین و تهیه جهیزیه نوعروسان و ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی تسهیلات پرداخت شده را با اندک سود و کارمزد بانکی اعلام کرد و افزود: وام‌های اعطا شده به صورت قرض‌الحسنه بوده و افراد نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از آن استفاده کردند.
حسن‌زاده خاطر نشان کرد: بیش از سه هزار و 700 نفر از خانواده‌های بی‌بضاعت از این تسهیلات استفاده کردند و توانسته‌اند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های خود را جبران کنند.
این مسئول در مورد پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان و خانواده‌های نیازمند نیز تصریح کرد: در این زمینه نیز بالغ بر 37 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده که یک حرکت مناسب در رفع مشکلات و کارگشایی خانواده‌های نیازمند بوده است.
وی در ادامه با یادآوری این‌که این نهاد در بخش مسکن و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشترین فعالیت‌ها و برنامه‌های محوری را انجام داده است، اضافه کرد: این نهاد با هدف حفظ حرمت افراد آبرومند و مساعدت از افراد تنگ‌دست جامعه که قادر به رفع حوائج خود نیستند، تسهیلات قرض‌الحسنه را پرداخت کرده و زمینه خلاصی آنها را از برخی مشکلات فراهم آورده است.
به گزارش فارس، رئیس اداره امور وام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل یکی از زمینه‌های پرداخت تسهیلات را کمک به پرداخت دیه محکومان مالی برشمرد و ادامه داد: افرادی که بر اثر جرائم غیرعمد و پرداخت نکردن دیه در زندان به سر می‌برند از مزایای این نهاد استفاده کرده و با دریافت وام قرض‌الحسنه افراد خانواده می‌توانند بستر آزادی او را مهیا کنند.
وی گفت: در این ارتباط از ابتدای امسال بالغ بر 100 میلیون تومان تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های معسر و نیازمند پرداخت شده است.
حسن‌زاده افزود: در همین راستا 22 زندانی آبرومند که قادر به تأمین دیه و پرداخت مبلغ ایام محکومیت نبودند از این تسهیلات استفاده کردند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان یک نهاد کمک کار در این حوزه توانسته است یک حرکت مفید و مؤثر را انجام داده و در حوزه‌های مختلف یاریگر مددجویان خود باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول