اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

2000 نفر از زنان شهری زیر پوشش کمیته امداد بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مرکز امسال ۲ هزار نفر از زنان شهری زیر 50 سال زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

2000 نفر از زنان شهری زیر پوشش کمیته امداد بیمه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از بانوان موفق سرپرست خانوار کمیته امداد استان بوشهر معافیت سربازی فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را از دیگر خدمات این نهاد ذکر کرد.
وی یادآور شد: از 31هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر 16 هزار و 700 خانوار معادل 55درصد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.
محبی با بیان اینکه ۲ هزار و 500 نفر از زنان سرپرست خانوار فرزندانشان در مراکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: 80 درصد این زنان به دلیل فوت همسر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: توانمندسازی فکری و اقتصادی زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد از سیاست این نهاد حمایتی است.
محبی بیان کرد: زنان سرپرست خانوار شرایط خاص خود را دارند که با وجود این شرایط حساس نگرش عمومی جامعه نسبت به این افراد متناسب با شانیت این زنان زحمتکش نیست.
وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار با وجود تامین معاش خانواده باید به فکر سایر نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی فرزندان خود نیز باشند که با توجه به این مسائل و مشکلات می‌طلبد توجه نظام به این افراد نیز از جنس دیگری باشد.
محبی با بیان اینکه توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری کمیته امداد به شمار می‌رود، گفت: با توجه به اینکه امسال کمیته امداد استان بوشهر سهمیه اشتغال ۷ هزار نفری را در استان دارد، امیدواریم با همکاری سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات بتوانیم از لحاظ توانمندی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان تلاش کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول