اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بدهی برق؛

قدیمی‌ترین سینمای بوشهر تعطیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: قدیمی‌ترین سینمای بوشهر به علت بدهی برق تعطیل شد.

قدیمی‌ترین سینمای بوشهر تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین سیدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سینما بهمن بوشهر قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سینمای استان بوشهر است و این مرکز فرهنگی خدمات ارزشمندی به مردم استان ارائه کرده است.
وی از قطع برق این سینما خبر داد و افزود: برق سینما بهمن بوشهر از بعد از ظهر پنج‌شنبه گذشته قطع شده است.
رئیس حوزه هنری بوشهر و مسئول سینما بهمن خاطرنشان کرد: در شهریور ماه امسال، برق قدیمی‌ترین سینمای بوشهر به خاطر 22 میلیون تومان بدهی قطع شد اما دو روز بعد در نشست مشترکی با مدیرعامل برق استان و شهرستان بوشهر مقرر شد در زمینه نرخ اعلام شده بررسی کارشناسی صورت بگیرد.
سیدزاده با بیان اینکه بدهی اعلام شده برای این سینما مورد قبول ما نیست، یادآور شد: به جرات می‌گویم قبض برق نزدیک 10 سینما در هرمزگان یا خوزستان با نرخ اعلام شده برای یک دوره برق مصرفی سینما بهمن بوشهر که نزدیک 2 میلیون تومان است، برابری می‌کند.
وی با بیان اینکه نتیجه وعده‌ها برای بررسی کارشناسی به تعرفه برق سینما منجر به قطع برق این مرکز در روز پنج‌شنبه شد، گفت: تعطیلی سینما به عنوان یک مرکز فرهنگی هیچ دردی را از شرکت برق دوا نمی‌کند و انتظار می‌رود این نهاد نسبت به فعالیت‌های فرهنگی نگاه بهتری داشته باشد.
سیدزاده بیان کرد: از اداره برق انتظار داریم در ارتباط با توافقات قبلی برای کارشناسی نرخ برق سینما اقدام کند تا مشخص شود چرا نرخ برق این سینما نسبت به سینماهای هم‌سطح در استان‌های خوزستان و هرمزگان تا این اندازه اختلاف دارد.
وی اذعان کرد: برای رشد و تعالی فرهنگی در استان همه مسئولان و مردم باید اهتمام ورزند و تعامل ادارات و نهادها گامی مهم در پیشرفت فرهنگی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول