اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوشهری‌ها جوایز را درو کردند؛

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 3 با نام لیان با معرفی نفرات و آثار برتر در بخش‌های 4 گانه به کار خود پایان داد.

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور هنرمندان شرکت کننده، مسئولان استان بوشهر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینمای شهید آوینی بوشهر برگزار شد.
مینو فرشچی داور بخش فیلمنامه به نمایندگی از داوران  بخش‌های 4 گانه جشنواره بیانیه هیئت داوران را قرائت کرد و سپس برترین‌های بخش‌های مختلف معرفی شدند.

*طراحی پوستر فیلم؛
 لوح تقدیر جشنواره در این بخش به عبدالخالق عیسوندی از بوشهر رسید.
لوح تقدیر و وجه نقد به عنوان نفر سوم به طوبی محمد خان از شهرکرد برای پوستر فیلم دست‌‌های سرد رسید.
دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال برای نفر دوم به مرتضی زنده بودی از بوشهر برای طراحی پوستر فیلم درودگاه رسید.
تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال برای نفر اول به مونا عسکری از ممسنی استان فارس برای طراحی پوستر فیلم دوما رسید.

*بخش فیلمنامه
مصطفی غضنفری برای فیلمنامه در حاشیه یک مراسم خاص، محمد سلیمی راد برای فیلم موسی،  زینب عربی برای فیلمنامه هبوط، سید محسن نبوی برای فیلمنامه مانیا همگی از بوشهر و محسن باقری دستگردی برای فیلمنامه مدال سیاه از شهرکرد لوح تقدیر دریافت کردند.
در این بخش لوح تقدیر، مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد برای نفر سوم  به احمد رضایی از شیراز برای فیلمنامه 120 ثانیه رسید.
لوح تقدیر، دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال برای نفر دوم به سهیلا باقری شریف آبادی از اصفهان به خاطر فیلمنامه آبنبات رسید.
همچنین تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال برای نفر اول به سیدرضا صافی از بوشهر برای  فیلمنامه‌های قرمز و چهار فصل فرش رسید.
جایزه بخش ویژه نیز شامل تندیس جشنواره و 2 میلیون ریال وجه نقد و 10 میلیون ریال حمایت از اثر بعدی به علیرضا اسدپور برای فیلمنامه کفش چرمی از برازجان رسید.
 
*بخش عکس
لوح تقدیر جشنواره به عبدالله حاجی‌پور از کازرون و محمد امین نادی از یزد  و تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون ریال برای بخش استعداد جوان به محمد صالح صالحیان از یزد رسید.
لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال برای نفر سوم به بهنام اعتمادی از کاشان رسید.
دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال  برای نفر دوم به اسحاق آقایی از یاسوج و تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد برای نفر اول به صابر زمانی از بوشهر رسید.
جایزه بخش جنبی جشنواره در کارگاه عکس نیز به محمد رضا آخوندی از یزد و جایزه مسابقه ساخت مجسمه‌های شنی شامل لوح تقدیر و وجه نقد مشترکا به سمیه شمسی و مهرداد سلیمانی رسید.
 
*بخش فیلم
 در بخش تحقیق تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به عبدالرحمن برزگر از بوشهر برای پژوهش فیلم بازگشت یک ناو شکن رسید.
در بخش بهترین فیلمنامه فیلم‌های برتر دیپلم افتخار به امین عبداللهی برای فیلمنامه فیلم داستانی پانسمان و تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به حسن خمسه از بوشهر برای فیلمنامه فیلم قرمز، مارمولک و آقا و خانم اسمیت رسید.
 در بخش تصویربرداری دیپلم افتخار به احسان کفاش از بوشهر برای مستند قایق کوچک خداوند و تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به امید میرزایی از شیراز برای فیلم پنجره رسید.
در بخش تدوین  تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد به کریم فائقیان از بوشهر برای تدوین فیلم قرمز، مارمولک و آقا و خانم اسمیت رسید.
در بخش صدا تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد به امید سبحانی و محمد سلیمی راد از بوشهر برای فیلم عقد آسمونی رسید.
در بخش بهترین فیلم داستانی دیپلم افتخار به فیلم دوما ساخته سجاد ایمانی از بوشهر، تندیس و مبلغ 5 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به امین محمدی برای فیلم کمی با من حرف بزن از شهرکرد رسید.
در بخش بهترین فیلم پویانمایی تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به فیلم سیاره غمگین ساخته هاله چهله‌زاده از بوشهر رسید.
در بخش بهترین فیلم مستند دیپلم افتخار به داریوش نیکبخت از شهرکرد برای فیلم دسترنگ و تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به محمد سلیمی راد برای فیلم عقد آسمونی رسید.
 در بخش بهترین فیلم تجربی تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به حسن خمسه از بوشهر برای فیلم قرمز، مارمولک و آقا و خانم اسمیت رسید.
در بخش استعداد جوان نیز دیپلم افتخار به کوروش شیرالی از شیراز برای فیلم حاشیه نگاه رسید.
جایزه بهترین مجری طرح و تهیه کننده نیز شامل دیپلم افتخار به حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری رسید.
تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد نیز برای بهترین مجری طرح به انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بوشهر رسید.
جایزه ویژه هیئت داوران شامل تندیس جشنواره و مبلغ 22 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد و حمایت از تولید اثر بعدی به نصیردرویشوند از بوشهر برای فیلم بازگشت یک ناوشکن رسید.
جایزه بهترین فیلم داستانی انجمن‌های سینمای جوان شامل دیپلم افتخار و وجه نقد به لیلا فلاحی از بوشهربرای فیلم خط زندگی رسید.
در بخش پویا نمایی سینمای جوان دیپلم افتخار و وجه نقد و حمایت از تولید اثر بعدی به حمید حق جو از بوشهر برای فیلم آنفولانزا رسید.
دیپلم افتخار جلوه‌های ویژه فیلم نیز به فیلم قرمز، مارمولک و آقا و خانم اسمیت از بوشهر رسید.
لازم به ذکر است با اعلام مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در مراسم اختتامیه، 50 درصد به جوایز نقدی برگزیدگان این جشنواره اضافه شد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول